Blaze curang??

1K 53 8
                                    

"B-Blaze! Apa kau buat ni?!!"

Jeritan demi jeritan tak dihiraunya. Dia melumatkan bibir manis Taufan. Taufan pula sudah meronta-ronta minta dilepaskan. Tetapi apakan daya? Tenaganya tak setanding dengan tenaga Blaze.

"Hmmph! Bwaze!!"

Jeritnya dalam ciuman. Gigitan di beri pada bibir Taufan. Blaze menggunakan kesempatan itu untuk memasuki lidahnya ke dalam rongga mulut Taufan.

Lidah mereka bergelut antara satu sama lain.

Agak lama mereka begitu dan Taufan yang hampir hilang oksigen pun menepuk-nepuk dada bidang Blaze, minta dilepaskan.

Blaze dengan terpaksanya melepaskan ciuman tersebut. Dia memandang wajah merona Taufan yang sedang mengatur nafas. Dalam diam dia tersenyum senget. Jujur, dia memang sukakan itu.

"Aku suka bibir kau. Manis dan lembut. Patut Hali boleh sukakan kau." tuturnya dengan nada menggoda

"K-kenapa? K-kalau Ice tahu macam mana?" tanya Taufan yang mula menunjukkan riak wajah risau

Mana taknya. Sekali Ice marah, kalah Gempa dan Hali. Tambah lagi kalau dia marah sebab cemburu. 3 kali ganda dari Gempa.

"Don't worry about it. Now, aku nak kau."

Taufan kembali menolak Blaze tetapi- hahaha!!

Tangan dia yang kecik halus tu mana boleh tolak balak?

Dan dari situ, dapat kita tahu bahawa Taufan dalam bahaya dan akan dalam bahaya. Dalam bahaya sebab Blaze dan akan dalam bahaya sebab Ice.

Spoiler:Author TERpaksa skip. Author tak pandai nak lanjutkan. Jangan marah author..

Halilintar Pov

"Hoaaam!"

Aku menutup mulutku. Aku bangun dari tidur lenaku. Handphone Vivo aku capai untuk melihat jam. Pukul 6?

Oh 6.

"HAH?! 6?!! SOLAT WOII!!"

Gelabah aku berlari ingin ke bilik air sebelum tu aku baru teringatkan sesuatu.

'Taufan dengan Blaze tak balik lagi ka?' desis hatiku

Entah kenapa, aku rasa seperti ada benda yang terjadi tadi. Tapi apa?

Sebenarnya aku sedar ja waktu Taufan panggil aku. Taoi disebabkan aku malas and keadaan aku macam ni, aku biarkan saja. Nanti dia mandi la kat bilik Blaze ka apa. Ice bukan ada pun. Entah pergi mana budak tu.

Aku baru saja aku melangkah satu langkah ke bilik air, hati aku seperti berkata untuk cari Taufan. Aku melawan. Tapi akhirnya aku pergi juga cari.

Perasaan aku rasa tak sedap. Kenapa ek? Bagitau jap.

Aku berjalan ke bilik Blaze. Aku mengetuk pintu biliknya sambil memanggil namanya. Tak jawab?

2 kali

3 kali

4 kali

Aargh! Aku panggil sampai 10000 kali tak jawab, maka pintu yang tidak berasalah itu menjadi mangsa terjahanku.

Mataku membutang seketika apabila pandanganku di hiasi dengan suasana yang tak berapa indah. Hati aku rasa sakit. Aku mengepal penumbukku. Tunggu nak melayang ja.

"Blaze... Beraninya kamu. Yakinnya kamu." tutur Hali dengan aura seramnya

Blaze mengeliat lalu menggosok-gosok matanya yang sedikit kabur itu. Tetiba jantung bagai mau terhenti melihat sesusuk tubuh yang amat dia kenali berdiri di ambang pintu.

Terus dia bangun dari baringnya.

"H-Hali. A-aku boleh explain-"

"No need. Jawapan dan ada depan mata."

Semakin gerun Blaze melihat. Masa itu juga, Taufan pun tersedar. Dia membuka sedikit demi sedikit matanya.

Apabila penglihatannya sudah jelas, matanya juga turut terbuntang melihat Hali memandang mereka tajam. Bagai nak tembus biji mata diorang.

"Taufan. I want you explain all about this. Before I make you can't walk yesterday." ujarnya tanpa nada tapi kelihatan seram

Spoiler: Maaf kalau salah grammar. Betulkan eh kalau salah

"S-sebenarnya tadi, lepas a-aku balik, aku nak masuk bilik tapi pintu kunci and aku tumpang bilik Blaze.TAPI pasal ni sumpah bukan aku mula dulu. BLAZE yang tetiba serang aku. A-aku minta maaf, Hali." dia menunduk sambil menutup sedikit tubuhnya yang full naked itu. Malu?

GILA TAK MALU?!!

"Blaze?" pandangannya di tuju ke arah Blaze. Blaze tidak memandangnya tapi dia hanya memandang lantai saja.

"Y-ye. Aku.. yang mula dulu. Aku minta maaf." ucap Blaze

"Ok. Disebabkan aku ni handsome yang bergaya, aku maafkan kau. BUT!!! Salah tetap salah. Orang yang bersalah harus menerima hukuman dan hukuman aku pada kau tak berat dan tak juga ringan." tutur Hali sambil tersenyum sinis

Blaze pula sudah berpeluh-peluh menunggu jawapannya.

"Aku akan bagitahu Ice. Dan apa nasib kau, itu terserah pada Allah. Taufan!! Masuk bilik cepat!!"

Taufan dengan kelam kabut bergegas mengambil pakaiannya dan terus keluar dari bilik itu.

'Mampost aku cam ni!!' jerit hati Blaze tak keruan

Bersambung

Amsyam?😂 author pesankan lg kat korang nah, author kalau babak macam tadi tu, author takkan habiskan sebab author aku biasa

Yang Thorn dengan Ice tu nanti Lia cari idea okey👌


Kunyit Where stories live. Discover now