-------
Хисыны асуусан асуултыг сонссон даруйдаа л хурдны галт тэргийн өмнө хөдөлж чадалгүй зогсож буйгаа Ирён мэдэрч байлаа. Зугтсан ч, зугтаагүй ч галт тэргэнд дайруулна. Гэхдээ үхэх үү, аль эсвэл их бэртэх үү, бага бэртэх үү гэдэг нь түүнээс л шалтгаалах тул хамгийн түрүүнд Хисыныг ахиад л өвтгөж болохгүйгээ саналаа.
"Тэр зүгээр л...."
"Мэдээд байсан юм аа. Тийм л байх учиртай." гэх Хисыны баяртай дуу үнэнээ хэлэх гэсэн хүслийг нь унтрааж, энэ чигтээ тэсээд байвал яагаад ч юм амжилт олох магадлалтай гэх хачин гэмээр сэдэл өгчихөв.
"Би гэж тэнэг л элдэв юм бодчихож."
Хисын инээд алдсаар толгойгоо барин Ирён руу харвал тэр хөшчихсөн мэт л хачин царайлчихсан зогсоно. Залуугийн түрүүний өнөө их инээмсэглэл үгүй болохтой зэрэгцэн, "Сонхүн.....тэр чиний......тиймэрхүү холбоо байхгүй биз дээ??" гэхэд нулимс нь цийлгэнэсэн Ирён үнэнээ хэлчхэж чадсангүй алгуурхан л толгойгоо сэгсэрлээ.
Сэтгэл санаа нь тавгүйтэх бүртээ уйлж байж л тайвширдаг байсныг нь мэдэх учраас Хисын түүний нулимсыг эрхий хуруугаараа арчин том нүдээрээ ээлжлэн харна.
Яг л анхных шиг ээ.
Өөрийнх нь сэтгэл рүү яг энэ нүдээрээ өнгийж харсан анхны эр хүний танил харц.
Харах төдийд л бүхий л мэдрэмжүүд нь дүүрээд ирдэг хангалттай гэхэд дэндүү хангалттай нэгэн.
Хайрыг нь л дааж чадаагүй болохоос хорвоо дэлхийн хамгийн шилдэг мэт л санадаг байж билээ.
Хар бараанд төөрч будилсан шөнүүдэд хаанаас ч хамаагүй гүйгээд ирдэг баатар,
Хайраар дүүрэн бялхаж байхад жаргалыг нь хуваалцдаг найз,
Харуусан гашуудахад юу ч хэлэлгүй тэвэрч өгдөг ээж нь,
Харанхуй дунд, чимээ аниргүйд тарчлахад халуун хайраараа хамгаалдаг аав,
Тийм л цорын ганц оршихуй нь түүний хувьд И Хисын байсан юмсан.Даана ч одоо энэ танил харцны хойноос хайр хүлээн гансрахад хэтэрхий оройтсон бололтой......
YOU ARE READING
DUSK TILL DAWN
FanfictionШигүү ойд хашигдсан хүмүүс цус сорогчдын ертөнцөөс зугтахын тулд тэмцэлдэх болно. Өөр, өөр сорил, амь өрссөн тулаан тэднийг хайр дурлал, аз жаргалтай нь үлдээж чадах болов уу? Цаг явж эхлэлээ...... Шөнө дундын харанхуйд тэмцэж...... Үүр цайж өглөө...