KAÇIŞ PLANI

2.1K 202 4
                                    

                                 ד  
 3 AY,96 ÖLÜM ÖNCE

“Plan nedir ağabey?”
Tony Stark sakallı adam,yaptığı işten gurur duyarmışçasına kanepeye sırtını verdi ve anlatmaya başladı:
“Yakalanacaksın.”
“Harika bir plan, ağabey.”
Tony Stark sakallı adam,eliyle sus ve dinle anlamında işaret yaparak konuşmasına devam etti:
“Ben ispiyonladım gibi gözükecek ama bundan önce 3 aylık bir çalışma gerekiyor. Bu yüzden seni sıkacak dedim.”
“3 Ay mı!” John oturduğu sandalyeden hızlı bir şekilde kalktı ve elini alnına götürdü “Kaç insan ölecek haberin var mı?”
“Biliyorum,96 kişi ama bunun başka yolu yok.”
John’un “Tanrım.” Demesinin ardından bir süre sessizlik oluştu. Eli alnında,etrafta dolaşıyordu.
Sessizliği,John’un şapkasını eline alıp,soru sormasıyla bozuldu:
“3 aylık çalışma derken?”
“3 Ay boyunca, hapishanenin tek hücreli odalarının altına kazarak ilerleyeceğiz. O hapishane de 2 tane var zaten bu yüzden fazla oyalanmayacağız. İçeriden sana destek sağlayacağım. Birkaç tanıdığım gardiyan var onlarla iş birliği kuracağım onlarda sana demir bir parça getirecek. Demir parçayla yere sertçe 2 kere vurduğunda senin orada olduğunu anlayacağım.”
Aklına yatmayan bir şey vardı John’un ve gidermek için sordu:
“Peki ya,tek hücreli yere nasıl düşeceğim?”
“Çok basit.” Dedi Tony Stark sakallı adam. Çok bekletmeden de devam etti
“İlk hapse atıldığında 2 kişiyle birlikte kalacaksın. Birkaç gün bekle. Sonra sana gardiyan aracılığıyla göndereceğim demir parçasını alıp,pantolonunun içinde sakladıktan sonra oda arkadaşını iyice döveceksin. Böylece seni tek hücreli odaya atacaklar.”

Başka çaresi yoktu,John’un. Plan gayet iyi görünüyordu. Peki ya hapisten çıktıktan sonra ne olacaktı?
“Sonra ne olacak?”
“Sen hapisteyken,ölümler duracaktır. Çıkıp onu yakalamak için birkaç günün olacak. Seni hücreden çıkardığımda yerine ben geçeceğim ki yokluğun anlaşılmasın.”
John kahverengi gözlerini,masanın üzerinden çekip doğruca ağabeyine doğru çevirdi
“Peki ya neden sen ispiyonluyorsun?”
Bunun cevabı; zekice görünüyordu aynı plan gibi:
“Başına konan ödülün başkasının alması kötü olurdu değil mi?”

                                 ד  
3 AY , 96 ÖLÜM SONRA

Kıyafetlerini çıkartıp,ağabeyine verdikten sonra ağabeyinin çıkardığı kıyafetleri giydi. Açılan delikten aşağı doğru merdiven aracılığıyla indi.
Karanlıktı etraf. Bir süre etrafa baktıktan sonra yukarıdan inşaatçı şapkasını attı ağabeyi
“Kapatıyorum. Dikkatli ol,John.”
John,iki parmağını birleştirip,alnına tutup sonra da ileri doğru götürdü. Bunun anlamı “Güle güle” ‘di.
Şapkanın üstündeki ışık ile karanlığı delerek, koşarak ilerliyordu.

SEKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin