BAŞARI HER ZAMAN GELMEZ

2.6K 230 10
                                    

                                                          ●
                                                    
Amelia, topuğu sarılmış ve ayaklarını masaya uzatmış bir şekilde dışarıyı izleyen John’a bakmadan duramıyordu. Onun böyle olması “Kaybettim.” Diye düşünmesi Amelia’nın daha çok canını yakıyordu.
Daha fazla dayanamamıştı Amelia. John’un yanına giderek yanına oturdu ardından kafasını John’un sırtına koyarak:
“John, Kaybetmek; yenilmek değildir. Kaybetmek,pes etmektir. Kaybetmek,yenileceğinden korkmaktır. Kaybetmek, kazanamamak değildir. Kaybetmek,umudu kesmektir.
Daha her şey bitmedi John. Elinde bir ipucu var.”
“O ipucu da Sekiz tarafından verildi,Amelia.”
“Evet ama bu bir ipucudur.”
John, Amelia’nın böyle istekli olmasına karşı onu kıracak bir harekette bulunmak istemiyordu o yüzden de, ayaklarını uzattığı masanın yanında ki deftere uzanarak aldı.
“2-3-19-25-40-52-53”
“Bunu zaten defalarca söyledin,John. Çözebileceğini biliyorum. Çözebilirsin.”
John, kafasını kaldırdı,gözünü sımsıkı kapattı ve aniden açtı.
Rakamları tam gözünün önünde görüyordu. Elleriyle rakamların yerlerini değiştiriyor,birbirlerine ekliyor,çıkarıyordu.
Bu sefer John, kahverengi gözlerini sağ tarafa çevirdi.
Sağ taraf da ise; Sekiz’in öldürdüğü cesetleri bıraktığı cadde numaraları,isimleri gibi şeyleri görüyordu.
Amelia hiçbir şey demeden kafasını John’un sırtında tutmaya devam ediyordu. Çünkü onun böyle bir şey yapması ilk değildi. Önceden de bu yöntemi sıklıkla değil de,nadiren kullanırdı. John bu yönteme: “Çözüm Hazinesi” adını vermişti.

Bir süre böyle devam ettikten sonra, telefonun çalması tüm dikkatini dağıtmıştı ve “Çözüm Hazinesi” yok olmuştu.
“Alo,Will?”
“John, hemen ofise gelmelisin. Oldman burada ve senden hesap sormadan rahatlamayacak.”


                                                          ●
 
 “Durum nedir,John?”
John kendisine bakan Bay Oldman’a bakamıyordu,utangaçlıktan.
“Çok yaklaştık efendim.” Sakince.
Oldman,John’a bu konudan vurmak istemiyordu çünkü haberciler yeterince vuruyordu. Bu yüzden, konuşmayı fazla uzatmamak,John’a fazla baskı uygulamamak için kısa kesti
“Onu yakalayın John. Yoksa,davayı başka birine vermek zorunda kalacağım.”
John başını eğerek,cam kapılı kapıdan çıktı.

SEKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin