NEREDEYSE

2.6K 228 23
                                    

                                        ●                      
“Tüm birimler. Onu yakaladım.”   
John telsizi ağzından çekti ve silahı Sekiz’in maskesine doğru ittirmeye devam etti.
“Kimsin sen adi herif?”
Sekiz tek bir kelime dahi etmiyordu. Kafasına dayalı olan silah onu bir an bile tedirgin etmeden cebinde ki kumandaya ulaşmaya çalışıyordu.
Kafasını eğdi ve uygun zamanı bekledi Sekiz.
Yavaşça elini cebine işaret parmağını soktu ve kumandayı hissetti.
“Ben kim miyim? Ben, bir profesyonelim Brown.”
Kumandada ki düğmeye basma zamanı geldiğini fark etti Sekiz.
Maskenin içinde belli olan kahverengi gözlerini kapattı ve işaret parmağıyla düğmeye bastı.                   


    Arkadan çıkan patlama tüm karanlığı aydınlatmıştı.Patlayan şey,             
 karanlıklara gömülü olan 73 model mavi pikaptı.
Tüm karanlığı aydınlatan patlama sayesinde John Brown dengesini kaybedip yere düşmüştü.
Bu patlamaya hazırlıklı olan Sekiz ise, hızlıca kendine gelip John Brown’ın elinde ki silahı alarak topuğuna sıktı. Onu orada öldürebilirdi ama öldürmedi sadece topuğuna sıktı. Ardından Pikaptan çıkan ateşin,karanlığı aydınlattığı taraflara doğru koşmaya başladı.
John, topuğuna sıkılan kurşunun etkisiyle bağırırken
Sekiz’in kaçmasını izliyordu. “Hayır olamaz.” Dedi ve iç cebinde olan silaha uzandı,tetiği çekti ve Sekiz’in topuğuna nişan alarak ateş etti.
Mermi,Sekiz’in topuğuna girerken derinin delinmesi,parçalanmasıyla çıkan kan bastığı yere dağılmıştı. Fakat bu Sekiz’in durmasını sağlamamıştı. Sekiz,gözlerden kaybolmuştu.                                          

                                                         ●    
 Will, John’un paramparça olmuş topuğuna bakıyordu. Hiç bu kadar bir işe yaklaşıp başarısız olduğunu görmemişti. Olay yerine gelen ambulansta oturuyordu.  
 “İyi misin?”  
“Hayır değilim.” John oturduğu yerden paramparça olmuş topuğuna basmamaya çalışarak kalktı.
“Beni cesetlere götür,Will.”                                     
                                                         ●
John, Will’in omzuna tutunmuş bir şekilde cesetlere bakıyordu. Aslında baktığı şey cesetler değildi. Baktığı şey,cesetlerin üzerinde olan rakamlardı.
“2-3-19-25-40-52-53”
Kahverengi gözlerini yine hızlı bir şekilde oynatıp detay arıyordu.
“Rakamların 8’ ilgisi yok. Fakat ney anlam ediyor?”
Kendine bu soruyu sordukça,çıkmaza çıkıyordu John.
“Nedir bu rakamların anlamı?”

SEKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin