●
"Sevgili L.A halkı, John Brown'ın 'Sekiz' adlı katil olduğuna dair kanıtlar iyice çoğaldı. Hastaneden polisleri atlatarak kaçması bu düşünceye olan etkiyi arttırdı. Ve sevgili L.A halkı.."
John teknoloji mağazasının içinde ki televizyonda ki haberi izliyordu. Haber sunucusu konuşmasına devam ettikçe sesi John'a göre azalıyor,John'da düşüncelere dalıyordu.
"Onu ben öldürmedim, bunları ben yapmadım. Tanrım!" Elini alnına götürdü fakat göz yaşlarının gözünden dudaklarına doğru akmasını gizleyemedi. Neyden gizliyordu ki,kimden gizliyordu? Fişe takılmış olan bir televizyondan mı?
Teknoloji mağazasına arkasına alıp yürümeye başladı,göz yaşlarını silerek.
Bu işi çözmesi gerektiğini biliyordu, o yüzden en baştan başlayacaktı.
Başlayacağı yer; Evin karşısında ki bir süpermarketin kamera kayıtlarıydı.
●
"Will, en çok takıldığı kişi sendin. Elbet gideceği yerleri veya takılacağı yerleri bilirsin. Orada boş bir şekilde sandalyende döneceğine neden yardım etmiyorsun?"
Will, döndürdüğü sandalyeyi bir anda durdurarak beyaz tahtaya bir şeyler çizmiş, ayakta ve kendisine mavi gözleriyle sert bir bakış atan Oldman'a baktı
"Kusura bakmayın efendim."
Oldman, önünde olan sandalyeyi çekip oturdu. Ardından etrafta oturan adamlara kafasıyla "çıkın" anlamında hareket yaparak Will ile baş başa kaldı.
"Bak Will, dostun olduğunu biliyorum. John'u en az senin kadar bende severdim. Başarıları,zekası gerçekten beni çok etkiliyordu. Ama bu sefer adaletin yanında olmamız lazım,Will.
Neden bana biraz yarcımdı olmuyorsun?"
Will, kafasını oynatmadan sabit bir şekilde Oldman'a bakmaktan başka bir şey yapmıyordu. Belki de dinlemiyordu bile.
"Elbette efendim."
"Bak." Dedi Oldman ve sandalyesini masaya daha da yaklaştırarak devam etti:
"Gizlediğin bir şey varsa, bana söyleyebilirsin. Hani olur ya, arkadaşa yardım etmek,yalan olan şeyleri düzeltmek için bir şeyler yapmak."
Will hiç bozuntuya vermeden cevabını hemen verdi
"Asla efendim."
Kısa ve öz cevaplar veriyordu Will. Bu yüzden Oldman'ın pek şüphesini çekmedi fakat ona bir görev vermesini de engellemedi.
"John'un evinin karşısında bir süpermarket var. Oradaki kamera kayıtlarını neden incelemiyorsun? Belki bir şeyler çıkar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKİZ
Mystery / Thriller"Dünya'nın en iyi dedektifi, Dünya'nın en zeki katiline karşı." 8 günde 8 kişi öldüren bir katil,her şeyi "8" rakamına bağlayan bir psikopat, arkasında hiçbir delil bırakmayan bir profesyonel. John Brown, dedektiflik hayatı boyunca en gizemli davala...