2. Bölüm:Garip Okul Günü

162 16 17
                                    

Olanlara hala inanamıyordum. İzinsizce eşyalarıma dokunanlara çok kızıyordum, ama beğenmemişte değildim. Siyah en sevdiğim renkti. Bu günde kafamdaki sorular ile geçti. Sabah saat 07:00'da okula gitmek için kalkmıştım,ama sıcacık yatağımdan çıkmak istemiyordum. Zar zor kalktım ve hazırlandım. Yola koyulmuştum. Bir gariplik yoktu. Ta ki okula varana kadar okulda elektrikler yoktu,fakat okulun yanındaki evlerde vardı. Etraf karanlıktı telefonun ışığı ile etrafımı görmeye çalışıyordum. Birden kollarımdan kenara birisi çekti. Kimse yoktu birden bire ses geldi. "Vira ben şeytan korkuyorsun biliyorum ama bu elektrikleri kesmem lazımdı"dedi. Neden diye sorduğumda." Sana bir görev vereceğim bu görevi yapmalısın" dedi. Ne görevi diye soramadan çantanın içindeki cüzdan bölümünde bir not var onu oku anlarsın dedi ve ses kesildi. Kafamdaki soru işaretleri ile sınıfa girdim. Çantamın içindeki cüzdan bölümünü açtım ve notu buldum. Görev yazıyordu. Görevin:"Sınıfınızda adı Rüya isimli kişinin ne peşinde olduğunu öğren" yazıyordu. Bu görevi nasıl yapıcam diye düşünürken, hoca sınıfa girdi. Rüyayı tanıdığıma göre iyi bir kızdı. Teneffüs çaldı ve Rüya yanıma geldi. "Vira birlikte dışarı çıkalım mı?" dedi. Bende tamam dedim. Merdivenlerden inerken şeytan kulağıma yaklaşıp bu soruyu sor dedi. Rüya sana bir soru sorabilir miyim dedim. Tabi ki soru cevaplamayı severim dedi. Bu okula neden geldin? Rüya çalışkan bir kızdı başka okulada gidebilirdi. Bu okulu sevdim öğretmenlerin hepsi çok güzel iyi bir öğretmen gibi gözüküyor dedi. Gayet masum bir cevaptı. Bunda ne şüphe olabilirdi ki diye içimden konuşuyordum. Teneffüs biter bitmez sınıfa girdik. Hoca sınıfa gelmişti. Yine dersi dinlemiyordum. Hoca dinlemediğimi görünce bana söz verdi. "Vira hadi bize bu soruyu sen cevapla" dedi. Matematik ile ilgili hiç bir şey bilmiyordum. Şeytan kulağıma cevabı söyledi. Sonuç doğruydu. Şeytan "Görevi azda olsa yaptığın için yardım ettim" dedi. Okul bitmişti. Eve doğru yürürken yanıma Gece ve Berrin geldi. Notun kime ait olduğunu buldun mu dediler. Şeytan sakın gerçeği söyleme diye kulağıma fısıldadı. Bende hayır daha araştırıyorum dedim. En yakın arkadaşlarıma yalan söylemek hiç hoşuma gitmiyordu. O anda içime bir sıkıntı girdi. Eve gelince rahatlamak için bir yandan günlüğüme yazıyor bir yandan müzik dinliyordum. Şeytan dostumdu ama bunu yapmak iyi bir şey değildi. Kendi kendime neyim ben seçilmiş kişi felan mıyım? Dediğim anda duvarda "evet" yazısı beliriverdi...

 Şeytan İle Bir Kızın DostluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin