8. Bölüm: Yeni Hayatım Başlıyor

64 13 4
                                    

    Hafta sonu istediğim gibi uyuyorum diye mutluyken sabah sabah telefondan bildirim sesi geldi. Bu Berkti."Günaydın güzellik. Hadi hazırlan dışarı çıkıyoruz."dedi. Niye herkes bana" Güzellik"diyordu? Üstüme siyah bir kazak altıma da bol bir pantolon giyip çıktım. İkimizde yol boyunca sessizdik. Berk yüzüme baktı. "Vira bak biliyorum karşına bir anda çıktım. Komşu olduk. Herşey aniden gelişti. Ben sana karşı bir şeyler hissetmeye başladım." dedi. Ben de karşılık olarak "Ne gibi duygular? Açıkça söyler misin?"dedim." Vira şeyy... Ben seni seviyorum."dedi. Şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum. Yine ve yine onun yanından uzaklaştım. Telefonumdan mesaj sesi geldi. O numaraydı." Bak güzelim Berk'in yanına dön. Onunla sevgili olacaksın. Ailenin başına bir şey gelmesini istemezsin." deyip çevrimdışı oldu. Berk yanıma geldi. "Kim ağlattı seni güzelim. Hemen söyle."dedi. Ben de orada saf gibi duracak değildim." Sen çok iyi tanıyorsun."deyip suratına yumruk attım. Bir de hala gülüyordu." İstersen bir daha vurabilirim."dedim. Telefonum çalmaya başladı. Açıp" Merhaba kimsiniz?"dedim."Merhabalar ben doktor Burak Taş. Siz Vira olmalısınız." dedi. "Doğru tespit. Ne için aradınız?" dedim. "Bu bilgi nasıl söylenir bilmiyorum. Ama aileniz yol kenarında ölü bulundu. Ama kaza değil. Başınız sağ olsun. İyi günler." deyip kapadı. Kendimi öldürmek istiyordum. Berk bana tam sarılacakken karnına dirseğimle vurdum. O kişi mesaj attı. "Vira biliyor musun? Çok üzüldüm."deyip ardından birkaç tane gülme emojisi attı. Bu kişiyi bulunca kendi ellerim ile dövecektim. Bu kişi benden ne istiyordu? Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı oldu. Uykum vardı. Ama ben sahile doğru yürümeye başladım. Saat akşam olmaya başladığı için pek insan yoktu. Yağmur damlaları gözyaşım ile birleşti. Birden yanıma sarhoş adamlar gelmeye başladı. Aralarından bir tanesi bana dokunacakken geriye sıçradı. Bu muhtemelen şeytandı. Berk koşarak yanıma geldi. "Vira iyi misin? Sana bir şey yaptılar mı?" dedi. Titreyerek "H-hayır" dedim. Şeytan kulağıma fısıldayıp "Vira onları döv. Onlara haddini bildirmelisin." dedi. Koşarak adama kafa attım. Öbürlerine de tekmeler, yumruklar derken yere bayıldılar. Berk elimden tutup "Hadi gel bize gidelim. Zaten annem seni çok merak ediyor." dedi. Elimi kendi tarafıma çekip " Sırf annen için geliyorum."dedim. Yavaş adımlarla onların evine vardık. Annesi kapıyı açtı." Hoş geldiniz çocuklar. İçeriye geçin ben geliyorum."dedi. Annesi hem güzel hem çok tatlı birisiydi. Onu görünce annem aklıma geldi. Yanımıza gelip koltuğa oturdu. Bir süre sessizlikten sonra ilk ben konuştum." Biliyor musunuz? Size bakınca annem aklıma geldi." deyip sustum. Anneside" Ben de seni çok sevdim. Muhtelemelen annende senin gibi tatlıdır." dedi. Kulağımın yanından şeytan bağırmaya başladı."Vira artık yemek ye. Baksana sofraya." dedi. Gerçekten sofra çok güzeldi. Annesi sofraya baktığımı görünce "Hadi sofraya geçelim." dedi. Uzun bir sessizlikten sonra annesi konuştu. " Viracım bu arada benim adım Derya. Bir de sana söylemem gereken önemli bir şey var. Ailenin durumunu biliyorum. O yüzden bu durumu sana aile bulacak birilerine söyledim. Sanada aile buldular." dedi. Gözümden bir damla yaş düştü. Sertçe ayağa kalkıp " Siz benden habersiz nasıl böyle bir şey yaparsınız? Ben aile falan istemiyorum." dedim. Derya ablada 2 kelime ile" Yarın geliyorlar." dedi. Aofradan kalkıp yağmurlu havada dışarıya çıktım." Ben ölmek istiyorum." diye bağırmaya başladım. Şeytan" Vira yanına bak." dedi. Yanımda şeytan vardı. Onu simsiyah olarak görsemde o canlı bir şekilde yanımdaydı. Ona sarılacakken" Dur." dedi. O bana sarıldı." Üzgünüm sadece ben sana sarılabilirim. Sadece buna izin verdiler." dedi. Sarılmamız bitince" Vira hadi artık eve gidiyoruz. Hasta olmanı istemiyorum." dedi. Eve girdiğimde ıslak kıyafetlerimi çıkartıp pijamalarımı giydim. Telefona baktığımda bizim kız grubundan ve o kişiden mesaj vardı. Mesajda" Güzelim yarın yeni ailen geliyor. Evden kaçmasaydın daha iyi olurdu." Ben durur muyum? Durmam. Karşılık olarak" Sanane sen kim oluyorsunda hayatıma karışıyorsun." deyip telefonumu kapadım. Ağlamaktan yorgun düştüğüm için kendimi yatağıma attım." Şeytan sen nerede uyuyacaksın?" dedim. O da" Ben senin yanında duracağım. Oturup seni koruyacağım" dedi. Artık korkmuyordum. Huzurlu şekilde yorganı kendime çektim. Bakalım yeni üvey ailem nasıl kişilerdi...?

 Şeytan İle Bir Kızın DostluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin