5. Bölüm: Yalnızlık

84 13 9
                                    

Kalktığımda sadece şeytanın "Sonunda kalktın." demesiydi. "Ne oldu bana?" dedim. Şeytanda "Geldiğimde baygındın." dedi. Berrin ve Gece'ye biraz kızgındım. Birlikte gezecektik. Üzüldüm. Şeytan yanıma gelip "Vira ben sana boşuna onlardan ayrıl demedim. Ama sen beni dinlemedin. Onları tercih ettin." dedi. Şeytan haklıydı. Ben onların böyle bir şey yapacaklarını düşünmezdim. Okul günü geldi. Bugün okula gitmeyecektim. Sırf sormak için gidiyordum. Sınıfa çıktığımda ikiside yanıma gelmeye başladı. İlk önce Gece konuştu." Vira ben seninle yakın arkadaş olmak istemiyorum. Tek yakın arkadaşım Berrin." dedi. Berrin de kafasını sallayıp onayladı. O anda içimdeki sevgi sözcüğü parçalandı. Yok oldu. Sevgi sözcüğü hayatımdan gitti. Onların yanından ayrılıp kendimi dışarıya attım. Tek dostum şeytandı. Şeytan yanıma gelip" Vira bence onlara seni bırakmanın cezasını vermelisin. "dedi. Onlara ne yapacaktım. Şeytan" Onları öldürmek ağır olur. "dedi. Şeytan bir anda" Buldum. "dedi." Yapacağın şey şu onlara bir anda bağırmaya başlayacaksın. Onlarda dayanamayıp sana bağırmaya ve kötü sözler söyledikleri anda ben nöbetçi öğretmeni oraya göndereceğim ve muhtemelen ceza verilecektir. Yapacağın şey çok basit. Onlara bağırmak. "dedi. Bu planı beğendim. Hemen sınıfa çıkıp bir anda Gece ve Berrin'e bağırmaya başladım. Doğal olarak onlarda bana karşılık vermeye başladılar. Tam bana kötü laflar söylerken nöbetçi öğretmen sınıfa girdi. Gece ve Berrin'i müdür yardımcısına götüreceğini söyledi. Geldiklerinde yüzleri asıktı. Onlara bağırmış olmalıydı. Şeytan yanımda sinsice gülüyordu. Bende ona eşlik edecekken din hocası içeriye girdi. Konumuz görülmeyen ama bilinen varlıklardı. Hoca bilmiyordu ki benim şeytanla dost olduğumu. Neyseki tüm dersler bitti. Eve doğru yürürken şeytanla gülmekten karnımız ağrıdı. Sanki ilk defa bu kadar mutluydum. Bu iyi bir gülüş değildi. Kötülüğün gülüşüydü. Eve vardığımda hala gülüyordum. Ta ki aklıma gelene kadar ağlamaya başladım. Şeytanda "Vira üzülmenin sırası değil. Sen ağlarsan onlar üstüne gelmeye devam eder." dedi. Moralim az da olsa düzeldi. Hayatımda hiç şeytanın moralimi düzelteceğini düşünmezdim. Demek ki oluyor. Şeytan gittiği anda bende yatağıma yatıp uyumaya karar verdim. İçimden" Onlar beni çok kırdı. Artık sıra bende. "dedim ve yattım. Ama gözlerim açıktı. Bakalım yarın beni ne tür bir macera bekliyordu...

 Şeytan İle Bir Kızın DostluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin