-Bölüm10-

160 13 2
                                    


İlerleyen saatlerde sohbet koyulaştıkça. "Kağan" dedim istemsiz "Bir türkü söylede gecenin amacı keyfi yerini bulsun" itiraz etmedi.

"İstediğin bir parça var mı?" dedi sessizce. Başımı iki yana sallayarak hayır demeye çalıştım.

Kağan söyledi. Bizde Seçil'le sustuk, içtik, dinledik..

Ey sevdiğim sana şikayetim var

Ne sevdiğin belli ne sevmediğin

Ben de bir insanım bir de canım var

Ne sevdiğin belli ne sevmediğin

Zalımsın oy oy hayınsın oy oy ne deyim oy oy

Eski günler hayalimden gitmiyor

Dün dediğin bugünkünü tutmuyor

Yiğidim ya sana gücüm yetmiyor

Ne sevdiğin belli ne sevmediğin

Zalımsın oy oy hayınsın oy oy ne deyim oy oy

Akarsu'yum böyle miydi ahtımız

Onun için viran oldu tahtımız

Umudum yok gülmez artık bahtımız..

Ne sevdiğin belli ne sevmediğin

Zalımsın oy oy hayınsın oy oy ne deyim oy oy

-------

1K OLDUK ARKADAŞLAR :) VE BU BENİ ÇOK MUTLU ETTİ. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İYİ OKUMALAR :)

BU ARADA YENİ KAPAK TASARIMIM ÇOK GÜZEL DEĞİL Mİ? KAPAK TASARIMIMIZ ILZANİST'E AİTTİR. MESAJ ATTIĞINIZ TAKDİRDE SİZE YARDIMCI OLACAKTIR.

KAPAK TASARIMI İCİN INSTAGRAM SAYFASI/ KİTAP_KAPAK_TASARİMLARİ

Sabah uyandığımda yataktan kalkmaya halim yoktu. Zar zor kendimi banyoya attım. Aynadaki yansımama baktığımda makyajım akmış saçlarım dağılmış bir haldeydim. Hemen saçımı topuz yaptım, elimi yüzümü yıkadım. Kendime geldiğimi hissediyordum. En azından aynaya baktığımda birşeye benzediğimi gördüm.

Daha sonra balkona ve mutfağa girdim her taraf dağınıktı. Gece yatak odasına nasıl geldiğimi dahi hatırlamıyordum.

Seçil'e bakmak için odasının kapısını tıklatıp içeri girdim.

"Uykucu kuuuuş. Hadi uy-" duraksadım, gözlerim resmen hiç olmadığı kadar açılmıştı.

Seçil ve Kağan sarmaş dolaş karşımda uyuyorlardı. Aniden gerildim ve bağırmaya başladım.

"Seçiiil!"

"Sana diyorum!" artık temasta bulunarak kolunu sıkarak itiyordum. İkisininde uyanacağı yok gibi görünüyordu.

Koşarak mutfağa gittim,büyük bir kabın içine buzdolabından aldığım buz gibi suları doldurdum ve yavaş yavaş uyudukları odaya gittim.

"Bunu siz istediniz" diye mırıldanarak ani bir hareketle üzerlerine boşalttım.
Seçil çığlık atarak Kağan ise yataktan düşerek uyandılar.

Aslında şuan kahkaha atarak gülmek istiyordum fakat sinirim bunu bastırıyordu. İnanır mısınız? Sinirlendiğimde neler yapacağımı bende tahmin edemiyorum.

Ne olduğunu anlayıp ikiside olayın farkına varınca gülmeye başladılar. Sanırım bu benim daha çok sinirimi bozmuştu. Elimdeki kabı Kağan'ın kafasına fırlatarak,

Güz. Hüznün Mevsimi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin