Nebudu to tady nějak moc rozepisovat.
Prostě a jednoduše: jmenuji se t/j t/p a nedávno jsem "oslavila" 17 let. Bydlím v Severní Carolině se svou matkou a sestrou Annou. Bydlíme v rodinném domě kousek od mé a Anniné školy a jelikož jsme se sem přistěhovaly s matkou a sestrou asi před 2 týdny, tak tu ještě nemám moc kamarádů.
NĚCO O MNĚ:
Jsem docela normální městská holka a jsem na svou rodinu milá, ale na cizí lidi jsem toxická mrcha a jsem nejvíc bezcitný člověk v rodině. Když řeknu něco hnusného: i don't care. Na svou rodinu jsem vážně hodná a na své BLÍZKÉ kamarády, které momentálně nemám jsem taky milá a hodná. Ve škole jsem se vždy moc dobře neučila, na rozdíl od mojí sestry Anny, ale tady v nové škole bych chtěla zkusit se učit lépe.
VZTAHY A KLUCI:
NE NE A NE! Nejsem jako všechny holky v mém věku... Nemám zájem o kluky, oni o mě zájem MAJÍ, ale já nemám potřebu někomu říkat "Jak ses dneska měl, broučku?,, a nepotřebuji mít ZNOVU zlomené srdce. Ano, měla jsem kluka. Jednoho kluka. Byl to vážně skvělý člověk, do té doby, než do města přišla nová holka a on o mě ztratil asi po dvou letech našeho vztahu zájem a začal s ní spát, randit a nevím co všechno dělal. Fakt mi to v tu dobu ublížilo a ani teď se mi o tom nemluví zrovna dobře. Od té doby uplynuly asi 2 roky a od té doby jsem k žádnému klukovi nic necítila a nezamilovala jsem se. Celkově se bojím mužů.
RODINA:
A proč se bojím mužů? Odpověď je jednoduchá. Slyšeli jste asi už v mnoho příbězích o tom, jak otec mlátil matku, dceru a celkově svou rodinu, ale nikde to asi nedošlo až do bodu, kam to došlo v naší rodině. Náš otec byl na pohled skvělý, milý a taky úspěšný atraktivní podnikatel, ale matka v tu dobu asi netušila, že je v něm taková zrůda. Ani jedna z nás, já ani Anna, jsme nevznikly plánovaně... Náš otec naši matku 6x znásilnil a jednou málem zabil, a z šesti pokusů se mu dva vyplatily na dvě děti. HNUS. Jednou se matce povedlo zavolat policii a tak otce zatkli. ANO FURT ŽIJE a JE FURT STEJNĚ NEBEZPEČNÝ.
To je všechno takhle na úvod, nakonec jsem se celkem rozepsala.
Uvidíme se u 1.části, dejte mi vědět jestli se vám úvod líbil, a případně co bych mohla změnit. Pokud se vám úvod líbil tak dejte hlas a nebo mi napište nějaký pěkný komentář! :3
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Fanfictionklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3