Chapter 9.

1.6K 42 2
                                    

UPOZORNĚNÍ: 15+ ČÁST, ALE ZAKAZOVAT VÁM TO NEBUDU

"Hej! Proč jsi uhnula?,, zeptal se mě uraženě Payton. "Nemůžeme to furt jenom dělat,, řekla jsem a oblékla jsem si spodní prádlo. "Fajn, a co chceš teda dělat?,, zeptal se Payton. "Upečeme cupcaky,, řekla jsem. Payton jen převrátil oči a lehl si zpět na gauč. "Pak možná dostaneš odměnu,, řekla jsem, aby Payton vstal. On zbystřil a zvedl se z gauče. Já jsem se jen usmála a v kalhotkách a podprsence jsem začala dělat těsto. Paytonovi se očividně líbil výhled na mě ve spodním prádle, a tak šikovně spolupracoval a dělal krém. Společně jsme upekli asi 20 cupcaků. "Je to výborný,, řekl Payton s plnou pusou, když jedl muffin. "Vidíš? Ten krém jsi dělal ty,, řekla jsem. "Teď moje odměna,, řekl a nahl se přes stůl, aby na mě dosáhl. "Fajn, ale teď se chci bavit já,, řekla jsem a ukázala jsem na dveře od ložnice. Payton se usmál a odešel do ložnice. Já jsem pro něj ještě měla překvapení. Vlezla jsem do koupelny a oblékla jsem si černé bodýčko a černou králičí čelenku. Zaklepala jsem na dveře a viděla Paytona s páskem v ruce, ležícího v posteli a bez trička. Když mě uviděl, dostal záchvat smíchu. Já už se taky neudržela a začala jsem se smát. "Co jsi myslela tím, že se chceš bavit ty?,, zeptal se a já jsem se k němu plížila po posteli. "Vstaň,, řekla jsem a Payton vstal z postele. Já jsem si k němu klekla a rozepla mu kalhoty.

Evidentně mu to došlo, a tak mě nechal. Sundala jsem mu kalhoty a chtěla Paytona ještě chvíli provokovat. Šla jsem na postel a stoupla si na ní. Začala jsem všemožně tančit a sundavat si ten králičí obleček. Paytonovi se to asi líbilo, usuzuji podle jeho žaluda, který stál pěkně v Paytonových boxerkách. "Proč to děláš?,, zeptal se mě. "Chci si hrát,, řekla jsem a ignorovala Paytonovu otázku. Nahá jsem si klekla k Paytonovým trenkám. "Zase se setkáváme,, řekla jsem a upřeně koukala na žaluda. Sundala jsem Paytonovi trenky a už jsem viděla jeho dvaceti centimetrového chloubu. Vzala jsem ho do ruky a všemožně mačkala. Payton vzdychal. "T/J...do pusy,, řekl a já se na něj trochu vyděšeně koukla. Vyděšeně, protože ho v životě nenacpu do pusy. "Máš ho moc velkýho,, řekla jsem. "Počkej,, řekl Payton a pro něco šel. Přišel s kartáčkem na zuby v ruce. "Otevři,, řekl mi a já poslušně otevřela pusu. Strčil mi do pusy kartáček a otevřel mi pusu, jak nejvíc jsem mohla. "Vejde se ti tam,, řekl Payton a vytáhl mi kartáček z pusy. 

Po nějakých pěti minutách líbání jsem se rozhodla, že mu vykouřím. Znovu jsem si k němu klekla a tentokrát lízala špičku. "T/J,, řekl a vzdychal. Pak jsem přejížděla od kořenu až po špičku a Payton málem vyřval všechno co mohl. Pak jsem mu ho konečně vzala do pusy. Kupodivu se mi tam vešel i s kořenem. Myslím si, že jsem to tu už rozebrala více než do detailů, takže si prostě představte, co dělo pak :).

"Byla jsi...úžasná,, řekl a podíval se na mě. Já jsem se jen usmála a vstala z postele. "Jdeme vařit obědovečeři,, řekla jsem. Jo, ještě nebyl ani večer a my už jsme se oba dva udělali. Bože, kdyby tohle věděla máma, tak, mě zabije. "Jak můžeš mít furt tolik energie?,, zeptal se mě Payton. "Paytone, 3x mě znásilnil můj otec, 1x chlap od mojí mámy a skoro každou hodinu s tebou spím,, řekla jsem. "Myslíš si, že nejsem vyčerpaná? Jsem, ale chci jíst,, řekla jsem a hodila po Paytonovi mojí podprsenku. V Paytonově tričku a kalhotkách jsem se dala do vaření. Dělala jsem špagety bolognese. Payton přišel do kuchyně a plácl mě přes prdel. "Hej! Ale noták,, řekla jsem, když se Paytonovi znovu zvedlo péro. "To to nemůžeš nějak ovládat?,, zeptala jsem se Paytona. "Za to můžeš ty. Nemáš mi tady před obličejem chodit jenom v tangách,, řekl Payton. Já jsem se jen uchechtla a dala Paytonovi zkusit špagetu. "Už to je, za chvíli by se rozvařily,, řekl a dal mi pusu na líčko. 


Ahoj všichni! Dnes tu máme trochu spicy část, takže pokud se vám líbila a chcete další, tak dejte hlas/vote a nebo napište něco hezkého do komentářů :33

i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)Kde žijí příběhy. Začni objevovat