"Jsi ta nejlepší holka, kterou jsem kdy poznal,, řekl Payton, když si hrál s mými vlasy. "Jsi sladkej když chceš, víš to?,, zeptala jsem se Paytona a obrátila na něj hlavu. Na čele měl ještě stále kapky potu. "Co je?,, zeptal se mě Pay. "Nic,, řekla jsem a znovu si mu lehla na hruď. Měla jsem na něm opřenou bradu. Díval se na mě a po chvíli to nevydržel a znovu mě políbil. Tentokrát jemně a já jsem jen stěží spolupracovala. Pípl mi mobil, ale já to ignorovala, sedla si na Paytona a líbala ho.
Druhý den, 10:43
Zrovna mě probudilo jemné šimrání na zádech. "Tak fajn, už vstávám,, řekla jsem otráveně a sedla si na posteli. Payton na mě s úsměvem koukal. "Co je?,, zeptala jsem se nechápavě. Pak mi to došlo...Sedím tu nahá bez peřiny. "Hahaha, jsi pěknej blbeček,, řekla jsem a vstala z postele. Přešla jsem ke skříni a vzala si na sebe biker shorts a podprsenku. Přece se v tomhle vedru nebudu válet v mikině. "Tak pojď, jdeme dělat lívance,, řekla jsem a pomohla Paytonovi vstát z postele. Sešla jsem dolů do kuchyně a vzala mouku, vejce, mléko a cukr. Ještě jsem si vytáhla pánev a olej.
Uslyšela jsem šoupání nohou, podle toho jsem poznala, že jde Payton. Otočila jsem se, ale hned od něj zase odvrátila pohled. Byl totiž nahý, bez jakýchkoliv trenek. Musím říct, že mě to nutilo se znovu otočit, ale než jsem to udělala tak si mě k sobě otočil Payton. Nic neřekl a znovu mě políbil. Odtrhla jsem se. "Dobré ráno,, řekla jsem a dál dělala těsto na lívance. Payton nic neřekl a jen si sedl na gauč. Pustil tam Spongeboba a já dál dělala snídani. Asi pět minut potom, mi přišla zpráva na mobil, tak jsem ji otevřela. Zas to neznámé číslo...
?: Varuju tě...nezahrávej si semnou
'poslána fotka'
Klikla jsem na tu fotku a upustila jsem mobil. Payton se lekl a vstal z gauče. To já už jsem seděla opřená o lednici a brečela jsem. Payton se rychle oblékl a přiběhl ke mně. "T/J..Mluv semnou, musíš mi říct, co se stalo,, říkal mi Payton a objímal mě. Beze slov jsem ukázala na mobil, který ležel na zemi a Payton ho hned vzal do ruky. Podíval se na tu fotku. "Kurva,, řekl a podíval se znova na mobil. "Běž se podívat...za dveře,, řekla jsem Paytonovi. On poslechl a otevřel vchodové dveře. "Nikdo tu není,, řekl a znovu je zavřel. Chcete vědět co bylo na té fotce? Byl tam náš dům a já s Paytonem jak se líbáme. Přesně ten moment, kdy sem Pay přišel nahý.
Uslyšela jsem šoupání nohou, podle toho jsem poznala, že jde Payton. Otočila jsem se, ale hned od něj zase odvrátila pohled. Byl totiž nahý, bez jakýchkoliv trenek. Musím říct, že mě to nutilo se znovu otočit, ale než jsem to udělala tak si mě k sobě otočil Payton. Nic neřekl a znovu mě políbil. Odtrhla jsem se.
To je ono. Tenhle moment. Někdo nás evidentně šmíruje. A začínám se bát, že to není jen moje přihlouplá nepřítelkyně ze školy. Někdo se asi doopravdy jde pomstít. Ležela jsem Paytonovi v nohách a on mě pusinkoval do vlasů. Ještě že ho mám. Ani nevím, co bych bez něj dělala. "Pokud se ti někdo opravdu snaží ublížit, tak ti garantuju, že ho najdu a zabiju,, řekl Payton a chytl mě za ruku. Usmála jsem se na něj a natáhla se pro polibek.
Ahojkyy! Zase, ale vážně zase vám děkuju za 600 přečtení...Já to prostě nechápu! Miluju vás a děkuju strašně moc! Pokud se vám tato část líbí a chcete další, dejte mi hlas/vote a napište něco hezkého do komentářů :33
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Fanfictionklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3