"Pomlouváte mě?,, zeptal se Payton, když jsem ho políbila. "Dá se to tak říct,, odpověděla mu Anna. "Mám špatné zprávy,, řekla máma když přišla za námi do kuchyně. Opřela jsem se o linku a čekala, co z ní vypadne. "Váš otec byl zachycen tady,, řekla máma. "V Severní Karolíně,, dodala ještě. Já jsem jen vydechla a po tváři mi stekla jedna slza. "Nebudete chodit do školy ani z baráku, pokud to nebude nutné,, řekla máma. "Já vám můžu chodit na nákupy nějakého jídla,, nabídl se Payton a já jsem se na něj podívala a stiskla mu ruku. "To by bylo super,, řekla jsem. Payton se na mě obrátil a usmál se. "Policie ho hledá po celém městě, ale za žádnou cenu se nikde neobjevil,, řekla Anna, když dočetla jakýsi článek. "Nebojte se, oni ho najdou,, řekla máma a objala mě a Annu. A zase mi ukápla slza. Tentokrát si toho všiml i Payton a dal mi pusu do vlasů. Byla jsem teď tak strašně vděčná, že ho mám. "Miluju tě,, zašeptala jsem. "Já tebe taky,, řekl potichu.
19:39
Sedím u televize a koukám na zprávy. Mamka s Annou něco pečou a Payton jel na chvíli domů za mámou. "Můžu tu zmrzku?,, zakřičela jsem na sestru z gauče. "Fájn, ale nesněz ji celou,, řekla a podala mi kyblík zmrzliny. Dala jsem se do jídla a jedním uchem poslouchala zprávy a druhým všechny ty informace vypouštěla. Najednou se tam ale objevila tvář mého otce. "Mami!,, vykřikla jsem. Mamka hned přiběhla a všechny tři jsme se dívaly na otce ve zprávách. "Nelson Rowby byl zachycen poblíž jezera Antilope Gallery a později v lese poblíž tohoto jezera. Všichni si pro jistotu zamkněte dům, policie je všude na hlídkách a je ozbrojená,, říkal reportér ve zprávách. "Mami...to jezero je asi 2 minuty odsud,, řekla jsem a podívala se na mamku. Zuřila. A to hodně. "Zavolej Paytonovi,, řekla máma. "Pojedeme k němu,, dodala ještě. "Jasně,, zvedla jsem se z gauče a odběhla do pokoje zavolat Paytonovi. "A-ahoj...jo, musíš pro nás přijet. Děkuju,, típla jsem to. Vrátila jsem se dolů do obýváku. Nikdo tam nebyl. "Ma-mami?,, zeptala jsem se koktavě. "Mami?,, zeptala jsem se znovu, když jsem nikoho neviděla.
"Anno?,, zeptala jsem se zoufale a chodila po obýváku. Všimla jsem si něčeho zvláštního. Vchod do sklepa byl otevřený. Popadla jsem nůž z kuchyně a šla jsem pomalu do sklepa. Byla tam tma. Popravdě, bála ses. A to hodně. Šel slyšet jen tvůj dech, vždycky ses toho sklepa bála. "Ha-haló?,, zeptala jsem se. Nic. Nic se neozývalo. Rozbrečela jsem se. Najednou jsem ucítila dech na krku. "Ahoj dcero,, řekla osoba dýchající na můj krk. Vzpřímila jsem se a chytla ještě silněji nůž. "Polož to,, řekla osoba. "Ani mě nehne,, řekla jsem, ale neodvážila jsem se otočit na svého otce. "Otoč se,, řekl a přiblížil se ještě více k mému krku. "Podívej se na mě,, řekl znovu. Mlčela jsem. Přestala jsem cítit ten dech. "Pokud neuděláš to, co chci tak to tvoje matka a sestra schytá,, řekl můj otec. "Co chceš, abych udělala?,, zeptala jsem se otráveně. "Budeš se mě dotýkat,, řekl. Opět nastalo ticho. "Řekni ano nebo ne,,-"Nedělej to,, ozval se křik z vedlejší místnosti. Byla to máma. Zase jsem se rozbrečela. "Je to jen na tobě,, řekl otec a políbil mě na krk. Vzdychla jsem a popošla dopředu, aby přestal. "Proč to děláš...mohl by sis někoho najít, ve tvém věku a vézt normální život. Proč mě?,, zeptala jsem se a přitom brečela.
"Protože jsem byl ve vězení. Žádná by mě nechtěla,, řekl a oddálil se ode mě. "Ptala jsem se tě, proč já?,, zeptala jsem se opakovaně. "Když to nemůžu mít s nějakou dobrovolně, udělám to s tebou a násilně,, řekl a začal se ke mně přibližovat. Začala jsem couvat, ale bylo mi to prd platné, protože jsem po chvilce narazila do zdi. On už u mě byl tak blízko, že jsem nedýchala. Táhl z něj alkohol. Chvíli na mě čuměl a pak se mi vrhl na kalhoty. Lekla jsem se a upustila nůž. Všiml si toho. Už jsem brečela a on vzal nůž do ruky. Vzal mojí ruku a začal mi jí řezat. Evidentně byl hodně ožralej. Zajímalo by mě, kdo mu prodal alkohol. Jen jsem se modlila ať přijede Payton a všechno to skončí. Začala jsem křičet, brečet, kopat...Nic nezabíralo. Tma. Jsem v bezvědomí. Nic nevidím. Respektive vidím nic. Uslyšela jsem to staré známé pípání přístrojů. Byla jsem v nemocnici.
Ahoj, máme tu další kapitolu :). Doufám, že se líbí. Pokud ano, tak dejte hlas/vote nebo napište něco do komentářů :33
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Hayran Kurguklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3