Zbytek dne jsme strávili u Paytonova otce. Užila jsem si to, Payton má vážně skvělou rodinu.
20:08
Přijeli jsme "domů". "Máš hlad?,, zeptala jsem se Paytona. "Ani ne,, odpověděl a usmál se. "Co budeme dělat?,, zeptala jsem se. "Nechceš se podívat na nějaký film?,, zeptal se mě. "Ráda,, usmála jsem se. Vyšla jsem po schodech nahoru do koupelny a sundala si oblečení. Vlezla jsem do vany a sprchovala se. Payton mezitím dělal popcorn. Najednou se otevřely dveře, stál tam Payton bez kalhot a bez jakéhokoliv oblečení. "Teď se sprchuju já,, řekla jsem a odtrhla jsem pohled od jeho kamaráda. "Film může počkat,, řekl Payton a vlezl za mnou do vody. "Nikdo tu není,, řekl Payton a přitiskl si mě k sobě. "A právě proto, bychom měli dělat něco jiného než prcat,, řekla jsem a Payton se uchechtl. Najednou si mě přehodil tak, abych mu ležela mezi nohama. Měla jsem hlavu na jeho hrudi a Payton mi dával pusinky do vlasů. "Miluju tě,, řekla jsem potichu. "Miluju tě,, ozvalo se. Usmála jsem se a už jsem to nevydržela a vrhla se Paytonovi na rty. Líbali jsme se, jen líbali. Najednou mě Payton políbil na krk, na to místo, kde mě líbal ten pedofil Zack.
Rychle jsem se odtrhla a rozbrečela. "T/J? T/J, co se děje?,, zeptal se mě Payton a přestal. Nebyla jsem schopná cokoliv říct, a tak jsem mu jen brečela v náruči. Když jsem se uklidnila, podívala jsem se mu do očí. "Tam mě líbal...,, řekla jsem a ukápla mi další slza. "T/J, kdo?,, zeptal se mě Payton. "Zack, ten co mě znásilnil. Byl to pedofil. Bylo mu tak 50.,, řekla jsem. "Zlato, chci ať víš, že jsme spolu teprve pár dní, ale nikdy bych ti neublížil a vždycky tady pro tebe budu,, řekl a ukápla mu slza. "A vidíš? Už zase brečím,, řekl a usmál se. "Jsi měkkota,, řekla jsem a uchechtla se. "Miluju tě strašně moc, Paytone,, řekla jsem. "Miluju tě až na měsíc a zpátky a chci ať to víš,, řekl mi. Opět jsem to už nevydržela a rozbrečela jsem se. Tentokrát ale štěstím. Byla jsem s Paytonem jen pár dní, ale věděla jsem, že mě opravdu miluje, a já jeho taky.
Thirth person's view
Kdyby tak Payton a T/J věděli, co se stane jejich vztahu, nejspíš by se rovnou rozešli.
Po tom, co jsme vylezli ze sprchy jsme už udělali ten popcorn a šli jsme se koukat na ten film. Asi v prvních čtyřiceti minutách jsem usnula.
Další den, 11:48
Vzbudil mě zvuk z kuchyně. Nejspíš spadly pánvičky. Podívala jsem se na čas a zděsila se. To jsem spala tak dlouho? Otočila jsem se na stranu Paytona a nikdo tam neležel.
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Fiksi Penggemarklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3