Chapter 13.

1.3K 32 0
                                    

O dva týdny později

Lenoším. Ležím v posteli a koukám se na TikTok. Najednou mi přišla zpráva od neznámého čísla, takže jsem ji hned rozklikla. 

?: Pomstím se za tvého otce

Když jsem to uviděla, tak jsem se trošku vyděsila, ale pak mi došlo, že to bude nějaký vtípek od mojí "nepřítelkyně" ze školy. Nějakým způsobem se všichni dozvěděli to s mým otcem. Do školy nechodím, mamka říkala, že mě tam ještě nepustí. Už jsem se z toho vzpamatovala, ale mamka to evidentně nechápe. Brát jí to nebudu, stejně se mi do školy nechce. Najednou ke mně do postele skočil Payton.

"Elisabeth si ze mě dělá srandu, koukej co mi napsala,, řekla jsem a ukázala mobil Paytonovi. Ten hned zvážněl. "Ale co když to nepsala Elisabeth a opravdu někdo chystá pomstu?,, zeptal se Payton a já mu vytrhla mobil z ruky. "Ale prosím tě, vím že to byl někdo ze školy,, řekla jsem a odepsala.

?: Pomstím se za tvého otce

Já: Tenhle vtip nevyšel, prokoukla jsem tě Eliso :)

"Paráda, teď ti to budou psát pořád,, řekl Payton. "Neboj se, mě ti neukradnou,, řekla jsem. Payton se usmál a lehl si vedle mě. Přitáhla jsem ho za triko a dlouze ho políbila. "Takže už je ti líp,, řekl a odtrhl se. "Hej!,, vykřikla jsem a vylezla za ním z postele. Oblékal si mikinu, ale já jsem za ním rychle přišla a vlezla mu pod mikinu. Měla jsem obličej v úrovni jeho hrudi, protože byl vysoký. "Ty jedna,, řekl a objal mě. Toho jsem využila a začala mu tvořit rty mokrou cestičku na jeho břišácích. "Chci to, je mi to jedno,, řekla jsem rozhodnutě. "Jsi si jistá? Nechci abys toho litovala,, řekl Payton a podíval se na mě. "Chci to!,, vykřikla jsem a Payton se jen usmál.

Shodil mě na postel a začal mě líbat. Ležel nade mnou a líbal mě. Pak přešel na krk, tam mi udělal malou značku. Došel k mým ňadrům a začal mi je líbat. Vzdychala jsem na celé kolo. Pak se dostal níž a níž...Až došel k mojí "bráně". Tam se zastavil a podíval se na mě. "Řekla jsem, že to chci,, řekla jsem a usmála se na něj. On neváhal a strčil do mých kalhot ruku. Opatrně nadzvedl kalhotky a objížděl mi klitorys. Bylo to tak příjemné. Pak do mě strčil jeden prst a hned za ním rychle druhý a třetí. Zaskučela jsem. "Ahhh,, řvala jsem přes celý dům. "Přidej,, řekla jsem. Payton poslušně přidal a v tom jsem se udělala. Payton vytáhl prsty a olízl si je. Pak mi sundal kalhoty a kalhotky. Jemně mi líbal stehna a já mu prsty vjížděla do vlasů. "Roztáhni nohy,, řekl mi a já tak udělala. Jeho obličej náhle skončil u mojí EHM EHM a přitom mě líbal na stehnech.

Po chvilce si sundal kalhoty a trenky. Lehl si nade mě a vrazil mi ho tam. Prohla jsem se v zádech. "Miluju tě,, vykřikla jsem. Nic na to neřekl a políbil mě. Tak něžně. Nepřestal svým kamarádem v mojí kamarádce hýbat. Chtěla jsem si taky užít, takže jsem ho převalila na druhou stranu, aby byl pode mnou. Začala jsem jezdit. "Jsi úža-sná, ví-víš-š to-o?,, ptal se a u toho vzdychal. Jen jsem se usmívala. Asi po hodině jsme skončili. Svalila jsem se vyčerpáním na Paytona. On toho opět využil a hrál si s mými vlasy.


Ahoj všichni. Ani vám nedokážu říct, jak moc jsem ráda, že už to má 500 přečtení! Naprosto to nechápu a miluju vás! Pokud se vám tato část líbí, dejte hlas/vote a napište něco hezkého do komentářů :33

i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)Kde žijí příběhy. Začni objevovat