Chapter 10.

1.5K 41 0
                                    

Když jsem dodělala jídlo, tak jsme si ho společně s Paytonem snědli. Sedíme u stolu a beze slov jíme špagety. Najednou mi začne zvonit mobil. "Máma,, řekla jsem a podívala jsem se na Paytona. Zvedla jsem to a poodešla dál, aby Paytona neposlouchal. "Ahoj mami,, řekla jsem. "T/J! Musíš okamžitě přijet domů,, řekla mamka do telefonu s rozklepaným hlasem. "C-co? Proč?,, zeptala jsem se. "Táta,, řekla máma. "Utekl,, řekla máma. "COŽE?!,, vykřikla jsem. "Nějaký prodavač ho viděl v obchodě v LA a zavolal policii. Nestihli to, on utekl,, řekla mi. "Jedu hned domů,, řekla jsem a típla to. Když jsem to típla, tak jsem mobil upustila a sesunula se k zemi. Rozbrečela jsem se. Paytona za mnou hned přiběhl a vzal mě do náručí. "Co se děje, zlato?,, zeptal se mě Pay a přitom mě utěšoval. "Utekl,, řekla jsem hystericky. "Kdo?,, zeptal se mě nechápavě Payton. "Otec. A je někde tady v LA,, řekla jsem a znovu jsem se rozbrečela. "Musíme hned zpátky,, řekl Payton a vzal si svůj notebook. "Zařídím letenky, běž se sbalit,, řekl a dal mi pusu na čelo. Poslechla jsem ho a šla jsem si balit věci. 

23:47

"Jedeme,, řekl Payton a nastartoval auto. Ještě tu noc jsme se chtěli vrátit domů. Ptáte se proč? Můj otec by mě našel a ublížil mi. Hodně. "Letenky,, řekla otrávená paní u kasy. "Tady,, řekl Payton a podal jí dvě letenky. "Běžte tam nalevo,, řekla a ukázala na odbavení kufrů. "Děkujeme, nashledanou,, řekla jsem a rychle jsme s Paytonem běželi odbavit kufry. "Uff,, vydechla jsem když už jsme seděli s Paytonem v letadle. Let byl klidný, až na pár turbulencí. Vždycky jsem se lekla a tiskla Paytonovi ruku. Asi po třech hodinách jsme konečně přistáli v Severní Karolíně. Mámino auto už stálo před letištěm a když nás viděla, tak nás oba dva objala. My jsme si ani neuvědomovali, že se s Paytonem celou dobu držíme před mámou za ruce. Ona to samozřejmě zaregistrovala. "Něco mi uniklo?,, zeptala se máma když jsme nasedli do auta. Já jsem se jen uchechtla a Payton se usmíval jako sluníčko. 

Druhý den, 14:26

Teprve teď jsem vstala. Konečně jsem ležela ve své posteli v Severní Karolíně. Měla jsem na sobě to, v čem jsme letěli a měla jsem rozmazanou řasenku všude kolem. Trochu jsem se sama sebe lekla, když jsem stála před zrcadlem. Payton spal semnou. Když jsme jeli v autě s mamkou, nějak na to přišla řeč a my jsme jí řekli, že spolu chodíme. Byla ráda. "Dobré ráno,, řekl Payton ležící v mé posteli jen v trenkách. "Dobré,, odpověděla jsem, když jsem vyšla z koupelny. Už jsem se osprchovala a převlékla. Sedla jsem si na postel a dala mu pusu. On si mě přitáhl a políbil mě. "Ne,, řekla jsem a odtrhla se. "V tomhle domě nemůžeme prcat,, řekla jsem a zasmála se. On mě jen plácl přes stehno a já jsem odešla z pokoje. "T/J!,, vykřikla Anna když mě viděla. "Chyběla jsi mi!,, řekla jsem a objala ji. "Vidíš? Říkala jsem, že se dáte dohromady,, řekla Anna, když viděla Paytona jak se k nám blížil. "Měla jsi pravdu,, řekla jsem a políbila Paytona když k nám přišel.


Máme tu další část! Děkuju strašně moc za 200 přečtení :3 Je to NESKUTEČNÝ! Pokud se vám tato část líbila, tak dejte hlas/vote a napište něco hezkého do komentářů :33

i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)Kde žijí příběhy. Začni objevovat