!15+ díl!
2.září, 12:56
Zrovna sedím v učebně chemie a sleduju Riley jak míchá nějaký tekutiny. Nedávám vůbec pozor, včera jsem šla spát asi o půl druhé a měla jsem problém dostat se vůbec ke skříňce, natož dávat pozor..."Dáváte pozor, slečno T/P?,, zeptal se mě učitel. "P-prosím?,, jasně že jsem nedávala pozor..."Takže ne, jste tu druhý den slečno, musíte mít aspoň nějakou aktivitu, proč nepomůžete své spolužačce Riley?,,. "Jdu na to...,, falešně jsem se usmála na učitele a on jen převrátil oči a šel znovu ke svému stolu. "Promiň Riley, řekneš učiteli, že se mi udělalo nevolno?,, "Kam jako jdeš?! Dělám to tu celou dobu sama!,, "Dlužím ti to!,, zařvala jsem na odchodu...
Přišla jsem domů, samozřejmě doma nikdo nebyl, tak jsem si vzala nutellu a šla koukat na 365 dní, protože kdyby byl někdo doma, tak mi to nedovolí.
O chvíli později...
Slyším odemykání dveří, nejspíš už jde mamka a Anna. "A můžu si dát to jídlo? No, to co bylo v lednici...díky,,. Podle hlasu jsi poznala, že to je mamka a Anna, ale pak jsi uslyšela ještě jiný hlas, pro tebe neznámý hlas. "A Zack tu bude bydlet?,,-"Ano,,. Jaký Zack? Kdo je Zack? Přemýšlela moje hlava. "Asi nějaký rodinný příslušník, třeba jako mámin bratranec,, říkala jsem si. "T/J! Ahoj!,, ozvala se Anna a letěla mě na gauč obejmout, jako bychom se neviděli 2 měsíce. "Ahoj,, řekla jsem. Vešla dovnitř i máma a za ní nějaký chlap, odhaduju mu tak 55 let. "Kdo to je, Anno?,, zeptala jsem se zvědavě. "Máma nám konečně přišla ukázat svého přítele,, vysvětlila mi Anna. "To je skvělý!,, řekla jsem. Měla jsem radost, že si máma konečně někoho našla. Ona má čich na hodné chlapy, nenechala by se zmást, ne po tom, co se stalo to s našim otcem. "Vypadá dobře,, řekla jsem. "Jo, je i celkem sympatický,, řekla Anna. "Ahoj T/J, musím ti někoho představit,, řekla máma a usmála se na mě. "Ahoj,, taky jsem ji pozdravila a na oplátku se usmála. "Tohle je Zack, můj přítel. Scházíme se už asi 2 měsíce, rozhodla jsem se, že s námi bude bydlet.,, vysvětlila mi máma. "To je super!,, objala jsem ji. Se Zackem jsem se pozdravila a pak jsme si dali všichni společný oběd. Mamka pak Zacka provedla po domě a ukázala mu jeho pokoj. Zack si vybalil a pak nám o sobě ještě hodně řekl, vypadal to jako chlap přesně pro mamku stvořený.
3.září, 11:18
Zrovna jsem doma, dnes nám škola končila v jedenáct, protože nám ji opravují, takže máme týdenní prázdniny. Upřímně, ani nevím co budu dělat. Asi se domluvím s holkama a půjdeme na pouť, nebo tak něco. Mamka a sestra nejsou doma, přijedou až za dva dny, takže jsem se Zackem sama doma. On má dost práce, takže spolu moc nemluvíme, ale když to vždycky dodělá tak si pokecáme. Pracuje z domu.
"T/J?,, ozvalo se na mě ze dveří. Otočila jsem se za sebe a ve dveřích mého pokoje stál Zack a držel v ruce hru Activity. "Chceš si zahrát? Už jsem dodělal práci,,. ptal se mě Zack. "Tak jo, stejně nemám co dělat.,, odpověděla jsem. Sedli jsme si na zem do mého pokoje a hráli tu hru. Byla s ním fakt sranda. "Půjdu se asi osprchovat, pak to můžeme dohrát,, řekla jsem. "Jasně,, řekl Zack. Vlezla jsem do koupelny v mém pokoji a svlékla se. Vlezla jsem do sprchy a zapnula jsem ji. Najednou jako bych cítila jak mě někdo hladí po zádech. Otočila jsem se a stál tam nahý Zack. Zařvala jsem. "AAAAAA!,,. "Co jako děláš?!!!,, nechápala jsem a vypnula jsem sprchu. "Nejsem s tvou matkou kvůli tomu, že by se mi líbila, nebo že bych ji miloval. Jsem s ní kvůli tobě.,, řekl Zack. "Jak jako kvůli mně?! Jdi ode mě dál!!,, zakřičela jsem. "Chci se s tebou vyspat, dlouho jsem nikoho neudělal,,-"CO?!,, zakřičela jsem znovu.
Než jsem stihla vyjít z koupelny, Zack mě vzal pod zadkem a přimáčkl mě ke zdi sprchy. Zapnul sprchu a začal mě líbat. Všude. Na rtech, na krku, na klíčních kostích... Nemohla jsem se bránit. Vůbec. Pak vypnul sprchu a odnesl mě do postele. Křičela jsem, kopala jsem, brečela jsem...nic nezabralo. Furt pokračoval a čím dál víc se to zhoršovalo...Začal mě totiž líbat i prsou, laskal mi bradavky a pokračoval dolů...dolů...až se dostal k mojí EHM EHM. Tam se zastavil a podíval se na mě. "Prosím...prosím...PROSÍM,, hystericky jsem křičela a brečela. Kopala, ale jeho to ještě více vzrušilo a strčil do mě jeden prst...pak druhý...pak třetí...hýbal s nimi...nepřestával...zrychloval...a pak jsem se udělala...Nikdy se mi to ještě nestalo, chtěla jsem to mít s někým dobrým, koho bych milovala. A ne s nějakým 60ti letým pedofilem! Začala jsem brečet ještě víc...On si olízl prsty se slovy "chutnáš dobře,, a znovu mě líbal všude. Jediné pozitivní, bylo to, že mě aspoň neznásilnil úplně. Když mě líbal, začaly se mi zavírat oči a pak už jsem viděla jen tmu.
Ahoj! Máme tu další díl, doufám že se líbí :33 Pokud ano, dejte mi hlas/vote nebo napište něco hezkého do komntáře. Čaukyyy :33
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Fanfictionklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3