Chapter 18.

1.1K 32 5
                                    

O dva dny později....

Od toho dne jsem se s Paytonem neviděla. Dnes má přijít, protože s mámou a sestrou odjíždíme. Navždy. Chci se s ním rozloučit. "T/J? Jsi připravená?,, zeptala se mě máma. "Jo...,, řekla jsem a usmála se. Zvonek, někdo zvoní. "To bude Payton,, řekla mamka a šla mu otevřít. Sakra. ,,Ahoj, Paytone,, slyšela jsem z obýváku. "Pomůžu vám to dát do auta,, řekl Payton a nejspíš šel s mámou dávat krabice do auta.

"Ahoj,, odhodlala jsem se říct, když Payton a máma přišli dovnitř. "Ahoj,, řekl Payton. "Pojď semnou do pokoje,, řekla jsem a vzala ho za ruku. Zavřela jsem za námi dveře. "Paytone...miluju tě,, řekla jsem a sedla si na postel. "Já tebe taky,, řekl a svalil se zamnou na postel. Koukal se na mě. "Co?,, zeptala jsem se a usmála se. "Jsi krásná,, řekl Payton. Neváhala jsem a sedla si na Paytona. Přitiskla jsem svoje rty na jeho a líbala ho. Tohle mi tak chybělo. Seděla jsem na něm a líbala ho. Po chvíli mi začal sundávat crop-top a já jsem mu sundala mikinu a tričko. "Miluju tě,, řekla jsem, když mi zmáčkl obě prsa. "Chci si užít tvoje tělo, než odjedeš,, řekl Payton.

Beze slov jsem mu sundala kalhoty a strčila jeho penis do mě. "Kurva,, řekla jsem a prohla se v zádech. "Paytone...Ah,, šeptala jsem mu do ucha. Vím, jak má rád když vzdychám jeho jméno. "Jsi tak úzká,, řekl Payton. Převalila jsem ho tak, aby byl pode mnou a začala na něm jezdit. "Nechci odjet,, řekla jsem když jsem na něm jezdila a líbala ho. "Tak nejezdi,, řekl Payton. "Musím, je to kvůli tvému bezpečí,, řekla jsem.

Když jsme skončili, oblékla jsem se a šla dolů za mámou a Annou. "Ale noták,, začala Anna. "Rozlučkový sex, jo?,, zeptala se. "Pšt! Máma nás uslyší!,, křikla jsem po ní. "Ale prosím tě, mámu venku balí stěhovák Peter,, řekl Anna a drkla do mě loktem. "Mohli jste být aspoň potichu,, řekla Anna, když dolů sešel Payton. "To víš, když ti někdo dělá dobře,, řekl Payton a vítězně se na Annu usmál. Ta jen udělala znechucený obličej. "A co vlastně ty a ten...Vinnie, nebo jak se jmenoval?,, zeptala jsem se sestry. 

"Debil, vyspala jsem se s ním a on si našel jinou,, řekla Anna. Já jen chápavě kývla hlavou. "A kde jsou vlastně holky, jako Riley, Loren a Olivia?,, zeptal se Payton. "Já už se s nima rozloučila, neměly dneska čas,, řekla jsem se smutným tónem v hlase. "Aha,, řekl Payton a objal mě. "Půjdu se podívat na mámu a to stěhováka,, řekla Anna a vytratila se z domu. "Vážně si myslíš, že s Vinniem není?,, zeptal se mě Payton a dal mi pusu na čelo. "Jasně že je, teď za ním šla,, řekla jsem a oba dva jsme se začali smát.


Ahoj všichni, máme tu další část. Pokud se vám líbí a chtěli byste další, dejte hlas/vote a napište něco hezkého do komentářů :33

i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)Kde žijí příběhy. Začni objevovat