"C-co?,, zeptala jsem se. "Možná bys měla slyšet i objektivní názor, Payton tě chce podpořit, ale možná se tě snaží spíš jen utěšit,, řekla máma. Možná má pravdu. Měla bych to říct třeba Riley. "Máš pravdu,, řekla jsem a podívala se na mámu. "Děkuju,, řekla a dala mi pusu na čelo. "Payton tě miluje a chce pro tebe to nejlepší, chci ať to víš,, řekla máma. "Já vím,, odpověděla jsem a usmála se. Zbytek dne jsem strávila s mámou a Annou. K večeru jsem se rozhodla jet k Paytonovi.
"Jsem doma!,, křikla jsem a položil batoh na linku v kuchyni. Nic se neozývalo. "Paytone? Pay?,, volala jsem po domě a chodila do místností, ale Payton nikde. "Asi jel k mámě,, řekla jsem nahlas. Najednou mě někdo zatáhl za krk a škrtil mě. Byla tma, takže jsem neviděla o koho jde. "Tak přesně tebe jsem hledal,, řekla osoba slizkým hlasem. Nejspíš to byl muž. Zavedl mě do nějaké místnosti, která Paytonovi sloužila jako sklad na jídlo a pití. "Pusť mě! Kde je Payton?!,, křičela jsem na toho muže. Ten muž mě posadil na židli a svázal mě. "T/J...,, uslyšela jsem tichý a vyčerpaný hlas. Znělo to jako Payton. "Kde je?! Paytone? Kde jsi?!!,, křičela jsem do prázdna. Muž rozsvítil světla a konečně jsem ho viděla. "Strejdo Liame,, vydechla jsem. "Nejsem tvůj strejda ty krávo!,, vykřikl Liam.
Byl to bratr mého otce. Vždycky na mě a na Annu byl hodný. A najednou jsem si toho všimla. Naproti mě seděl Payton svázaný stejně jako já, ale byl zmlácený. Hodně zmlácený. "Paytone!,, vykřikla jsem a snažila se k němu na židli dostat. "Co jsi mu to udělal?!,, zeptala jsem se Liama. "Jestli budeš křičet, tak se stane tohle,, řekl a vrazil znovu Paytonovi. "Ne!,, vykřikla jsem. Payton byl v bezvědomí. Po tváři mi volně stékaly slzy. "Když budeš spolupracovat, tak ho nezabiju,, řekl slizce Liam a přibližoval se ke mně. Byla jsem svázaná, nemohla jsem se hýbat. Když byl jeho obličej u toho mého, prskla jsem na něj. Začal se smát. "Proč jsi tady? Měl jsi být v New Yorku,, řekla jsem otráveně.
"Jsem tu kvůli tobě,, řekl a usmál se. "Tvůj otec mi řekl, že se mám pomstít,, dodal ještě. "Nemusíš to dělat...skončíš jako on,, řekla jsem prosebně. "Tohle je zkrátka náš život,, řekl a znovu se ke mně přiblížil. Brečela jsem a bylo mi to jedno. "Neplakej,, řekl a vzal mě za bradu. "Strýček Liam ti teď udělá dobře,, řekl slizce a nadrženě Liam. "Ne,, řekla jsem ubrečeně. "Ale ano, necháme tu tvého přítele. Stejně se vzbudí až za tři hodiny, než jsi sem přišla tak jsem mu píchl drogu. Teď půjdeme do ložnice a užijeme si. Tak jak by to chtěl tvůj tatínek,, řekl a vzal židli i semnou. "Není to můj otec,, řekla jsem chladně.
Ahoj všichni, máme tu další díl. Pokud se vám líbí a chcete další, dejte mi hlas/vote a napište něco hezkého do komentářů :33
ČTEŠ
i'm not okay, but moormeier is okay (PAYTON MOORMEIER)
Fanfictionklikni na ten příběh, je to dobrý :). Pokud se ti bude líbit, dej mi vote :3