sembilan

1.3K 186 28
                                    

Tali pinggangnya dipakai semula sebelum dia menatap gadis yang masih kesakitan di atas katil itu. Bawah bibirnya dijilat kerana baginya semua itu belum cukup. "T-Taeyong kenapa k-kasar sangat baby? I tak dapat duduk Taeyong. Tolong I please ouch!", Gadis dengan keadaan serabai itu menekan bahagian kemaluanya yang sakit. Dahinya berkerut kerut menahan kesakitan yang melampau. Taeyong belum jadi kasar sampai macam ni. "Kau dah pandai jual badan kan? Jadi uruslah diri kau sendiri bodoh", Jawab Taeyong sebelum dia keluar dari bilik kesihatan itu. "Taeyong please! You buat I macam ni at least rawat lah I!", Taeyong menepis tangan gadis itu kuat hingga menyebabkan gadis yang tidak memakai sehelai baju itu terduduk. "Sudahlah Irene! Uruslah diri sendiri!".

Dia menutup pintu bilik rawatan itu kasar sebelum rambutnya dikusutkan. Bawah bibirnya digigit apabila melihat orang yang dibencinya bersama Hanseul. Kakinya melangkah satu persatu menuju ke arah gadis itu sebelum lenganya direntap kasar. Hanseul kau memang tak pandai faham kan?.

"Kau ikut aku"

"Lepaslah tak guna!", Gadis itu berteriak namun tiada satu pelajar pun yang menghiraukanya. Kenapa? Kerana mereka sudah terlalu biasa untuk semua itu. Dada gadis itu berdegup kencang apabila dia tidak dibawa kestor. "T-taeyong kau nak bawa aku kemana!", dada milik lelaki itu dipukul bertalu talu oleh gadis itu namun Taeyong malah tidak memberi apa apa riaksi.

Badan gadis itu dicempung apabila lelaki itu merasakan Hanseul terlalu melawan. "Kau melawan aku rogol kau betul betul Hanseul". Air mata gadis itu bertakung ditubir mata.
"Sampai hati awak taeyong..awak baru sahaja pukul saya tadi", Gadis itu menangis teresak esak sambil memandang lelaki yang sedang mengangkatnya itu. Bekas pukulan itu masih sakit, apa lagi yang dia mahukan?.

"Bukan salah aku Hanseul kau, kau terlalu melawan. Apa bukan sudah aku cakap jangan pernah layan lelaki itu? Kenapa kau degil?", Soal Taeyong dingin. Air mata gadis itu disekanya lembut sebelum dia memasukkan gadis itu kedalam kereta miliknya.

"Bersiap sedialah gadis bodoh".

FuckboyWhere stories live. Discover now