❀
"Woi perempuan", Lelaki yang sedang duduk bersama gadis gadisnya itu berdiri mengejar Hanseul yang berjalan tanpa menghiraukanya.
Tangan gadis itu dipegang kuat sebelum dia memutarkan badan gadis itu menghadapnya. "Sakitlah Taeyong!", Gadis itu menarik lenganya semula. "Woah aku belum buat apa apa pun harinikan..", Taeyong menjuihkan bibirnya kehadapan pura pura berlaku comel sebelum tangan gadis itu dicengkam lebih kuat."Sakitlah!", Hanseul cuba melepaskan lenganya daripada cengkaman kuat itu. Sakitnya selepas dipukul pagi tadi oleh ayahnya meninggal banyak kesan luka dan lebam, tambah lagi lelaki dihadapanya ini mencengkam kesan kesan tersebut membuatkan air matanya bertakung. Lelaki itu tertawa perlahan . "Sakit?", Soalnya dengan senyuman sebelum lengan itu dia lepaskan perlahan. "Sorry sengaja hehe", Dia mengosok belakang tengkuknya sambil menahan ketawa.
Apa Hanseul memang seorang yang sangat melucukan?
"Kau lucu Hanseul, baru pegang sikit sudah mahu menangis?. Bukankah kau bilang kau tidak lemah?", Dia ketawa kuat sambil perutnya dipukul pukul perlahan. Hanseul berdecit perlahan. "Kau takpayah sibuklah pergi uruskan betina betina murah kau tu", Hanseul berura ura untuk pergi dari kawasan itu. Namun tangan lelaki itu lebih pantas memegang tanganya semula. "Kau kenapa tiba tiba pakai baju panjang? Pakai mask lagi kau ingat kau nampak cantik pakai begini?", Soal Taeyong sebelum tanganya cuba membuka mask yang dipakai Hanseul.
"Tak payah sibuklah!", Hanseuk menepis tangan lelaki itu kuat membuatkan lelaki itu tersentak.
Berani kau melawan aku?
"Jaehyun! Jungwoo! Sini ", Jerit Taeyong memandang gadis itu dengan senyuman sinis. Mata gadis itu terbuntang luas. "Tak payahlah bodoh! Lepaskan aku!", . Dia tahu apa yang lelaki itu cuba untuk lakukan.
Hanseul meronta sambil menolak nolak dada lelaki itu kuat. Dia menghela nafas berat apabila melihat dua orang kawan lelaki itu mulai menapak satu persatu ke arah mereka. "Ada apa?" Soal Jaehyun sambil keningnya dijungkitkan ke atas."Kurung dia di stor sukan lama", arah Taeyong membuatkan Hanseul terkejut. "T-tak", Dia cuba melepaskan pegangkan dua orang lelaki itu hingga air matanya bertakung di tubir mata. "Jadi jangan melawan aku!", Pipinya ditampas kuat sebelum lengan bajunya ditarik ke atas serta masknya dibuang ketepi lantai.
Mata tiga orang lelaki itu berkelip kelip melihat kesan kesan luka serta lebam yang banyak di lengan gadis itu. Bibirnya yang pecah di tepi bibir itu memaparkan senyuman sinis. "Puas? Aku sakit sebab itu aku malas cari gaduh dengan kau", Gadis itu mengutip semula masknya yang dibuang tadi lalu dipakai semula .
"Berhentilah ganggu aku, hanya untuk sehari sahaja. Aku mohon".
❀
YOU ARE READING
Fuckboy
Fiksi Penggemar❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project