❀
"Kenapa kau ikut aku dari tadi?", Hanseul mengulingkan bebola matanya. Dia terlalu rimas dengan murid baru ini dimana mana pun pasti dia mahu berjalan dengan dia. "Kenapa? Bukanya aku buat jenayah juga", Dia ketawa perlahan membuatkan gadis itu memandangnya tajam. "Berhenti ketawa untuk perkara yang tidak lucu, pergi masuk kelas kau sendiri. Atau kau akan tahu padahnya bila bersama dengan aku", Dia melajukan langkahnya memasuki kelas di hujung itu meninggalkan lelaki itu tadi tinggal dibelakang.
"Hanseul.."
Nama gadis itu disebut perlahan, bibir bawahnya dijilat sebelum tanganya dimasukkan kedalam poket seluar. "Nampaknya si bodoh itu benar benar bencikan kau sampai begitu sekali?", Dia berdecit sebelum berputar kebelakang. Alisnya ternaik apabila melihat seseorang menuju kearahnya bersama rakan rakanya. Bibirnya mengukirkan semyuman sinis apabila lelaki itu mencengkam kolar bajunya kuat.
"Jangan kau berani ganggu perempuan itu", Tawanya terlepas apabila dia berjaya membuat lelaki marah. "Wah nampaknya kau betul betul mahukan dia?", rambutnya dikuak kebelakang dan badan lelaki dihadapanya itu ditolak kuat. "Haih dongsaeng sepatutnya kau tunjukkan aku contoh yang baik sebagai murid yang paling berpegaruh di sekolah ini", Bahu lelaki itu ditepuk perlahan membuatkan dia merengus geram.
"Kau bukan abang aku", Balasnya sebelum mendekatkan diri pada lelaki itu membuatkan lelaki dihadapanya terangguk angguk sambil tersenyum sinis. "Jangan pernah ganggu perempuan itu lagi, dia aku yang punya", Sambungnya sebelum berura ura untuk berlalu pergi dari kawasan itu.
"Dengar sini Lee Taeyong.. Aku mula mula hanya mahu berjumpa dengan dia sahaja..
But when i see you like this, I think I should make Hanseul as mine, So be aware little brother".
❀
YOU ARE READING
Fuckboy
Hayran Kurgu❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project