Media: Gulf Kanawut
"Shawn James, Haunted"
Keyifli Okumalar...
Saat 04:00'e yeni geliyordu sanırım. Yanımda yorganın altında kaybolmuş olan Mew'i uyandırmamaya çalışıp sessizce yataktan çıktım. Yine aynı sessizlikle kenardaki tişörtümü üzerimi geçirdikten sonra son bir kez Mew'i kontrol ettim. Tahmin ettiğim gibi, yanında top da patlatsam bu yorgunlukla asla uyanmazdı.
Odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledim. Koridor o kadar karanlıktı ki az daha önümdeki sehpaya çarpıp düşecektim. Diğerlerini uyandırmamak için ışıkları açmamaya karar verdim ve karanlık koridoru geçip mutfağa ulaştım. Aç değildim fakat canım soğuk bir şeyler istiyordu. Haftalardır beni idare eden şarap ve kahve ikilisini es geçip yine Jack'den aşırdığım vodkaya uzandım. Kadehimi doldururken istemsiz bir şekilde gülümsemiştim. Eğer olur da Jack bizim mutfaktaki dolabı karıştıracak olursa büyük ihtimalle çılgına dönerdi. Eh, yaptığı her salaklığın bedelini onun güzel içkilerini çalarak ödetebilirdim ona.
Mutfaktaki işimi bitirip salona geçtim. Sabahın bu saatinde kalkmamı gerektiren şeye bakınmadan önce masada duran Lena'nın hastane kayıtlarının dosyasını elime aldım. Bebek üçüncü ayını doldurmak üzereydi. Yani aşağı yukarı Lena'nın bize 1-2 hafta yardımı dokunabilecekti çünkü gittikçe karnı büyümeye başlamıştı. Sadece 1-2 hafta bu tehlikeli işin içinde olacaktı ve geri kalan tüm aylarını burada, benim yanımda, güvende geçirecekti. Rahat bir nefes verdim. Lena da bebek de gayet iyiydi. Ve iyi olmaya devam edeceklerdi.
Biraz daha Lena'nın kayıtlarını inceledikten sonra hiçbir sorun olmadığından emin olup dosyayı kenara kaldırdım. Şimdi beni bu saatte ayağa diken şeye geri dönebilirdim. Koltukta arkama doğru yaslanıp laptopu açtım. Açtığım gibi Zhao Zi'den gelen binlerce dosyayla karşı karşıya gelmiştim. "Bu... Oh. Tahmin ettiğimden daha fazla."
Her bir dosyayı tek bir klasörde topladıktan sonra sırayla hepsini açmaya başladım.
Vaka 1: Gölün Kenarındaki Kimliliği Belirsiz Çocuk Cesedi
Kimlik Numarası: Bilinmiyor.
Uyruk: Belirlenemedi.
Ceset Bütünlüğü: Yok
Vücut bütünlüğü olmayan cesedin kemik yaşına bakarak 6-7 yaşlarında olduğu öğrenildi. Parçalardan geriye kalanlara göre ölümü vücut bütünlüğü parçalandıktan sonra gerçekleşti. Derisinden geriye kalan kalıntılarda herhangi bir bulguya ulaşılamadı. Daha sonra yapılan detaylı otopside tırnak arasındaki tanımlanamayan madde laboratuvara gönderildi.
Vaka çözülemedi. Dosya kapandı.
Vaka 2: Kayıp Üç Mahkum Old Dewdney Trunk Road'da Bulunan Bir Mülkiyette Ölü Bulundu
Kimlik Numaraları: 02-2545578 / 08-0034623 / 05-3298127
Uyruk: Kanada.
Ceset Bütünlüğü: Yok.
Üç mahkum da parçalanan bedenleriyle gömülü bir şekilde bulundu. Üzerlerine dökülen Floroantimonik asit (HSbF6) nedeniyle kanıt toplanılamadı. Cesetler için özel otopsi yapılması aileleri tarafından reddedildi.
Vaka çözülemedi. Dosya kapandı.
Henüz sadece iki vakaya göz gezdirebilmiştim fakat bu iki vaka olan biteni anlandırmama yetmişti. Bu dosyaların hepsi bir ay önce Ed'in iş yerinden aldığımız flashtaki sayı kombinasyonlarıyla belirlediğimiz, bu bölgede çözülmemiş vakaların tarihlerinden ortaya çıkmıştı. Hiç şüphe yok ki diğer incelemediğim dosyalarda da benzer şeyleri görecektim. "Ceset bütünlüğü yok. Vaka çözülemedi. Dava kapandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Thoughts (BoyxBoy)
Fanfiction| İnsanları para için öldüren sıradan bir tetikçi ve kardeşinin katilinin peşine düşen bir müşteri. | karanlığa fısılda, en dip karanlığa. bir deli gibi, bir aptal gibi, bir ölü gibi. karanlığa fısılda, en acı karanlığa. bir hiçlik...