11

702 50 47
                                    

Media: Mew&Gulf  (Bakışları her şeyi anlatıyor bu yüzden ben susacağım.)

"Taylor Swift, Don't Blame Me"

Keyifli Okumalar.

Parmaklarımla ritim tutturduğum masaya vurmayı kesip karşımdaki ikiliye baktım. Mew ve Mark bilgisayarın başında, belgedeki sayıların anlamını çözmeye çalışıyordu. Mark'ı arayıp buraya gelmesi için ikna etmem pek zor olmamıştı, hâlâ daha para için yapamayacağı şey yoktu ve anında teklifi kabul etmişti. Şimdi ise ikisi hararetli bir şekilde işlerine odaklanmış durumdayken ben de onların başında dikiliyordum.

Sessizliklerinden sıkılıp uykuya dalacağım sırada Mark'ın ani bağırışıyla kendime geldim. "Buldum!" Mew'in ve benim bakışlarım ona dönerken konuşmaya başladı. "Aslında temelde oldukça basit bir düşünceyle şifreyi oluşturmuşlar. Sadece yaptıkları birkaç değişiklikle şifrenin çözülmesini zorlaştırmışlar. Bunların hepsi belirli tarihleri gösteriyor." Eliyle işaret ettiği yere dikkatle eğildik. "Bakın, üçerli şekilde ayırdığımızda bize net bir tarih gösteriyor. Ve her satırın sonundaki tarih, diğer satırın başındaki tarihi oluşturuyor. İlk başta rastgele sayılar gibi dursa da her tarih arasında düzenli bir örüntü var."

Mew ekranda gözlerini gezdirirken "Bu tarihler de ne anlama geliyor?" diye sordu. Mark omzunu silkip "Ben işimin bana düşen kısmını yaptım, geri kalan kısmı sizin sorununuz." dedi. Onun sandalyeden kalkıp kapıya doğru gittiğini görünce arkasından seslendim. "Paranı akşam alırsın, numaramı sileyim deme. İrtibatta kalalım." Mark'ın onaylamak için kurduğu cümleleri umursamayıp dış kapıdan çıktığını duyunca Mew'e döndüm. "İşe ilk önce tarihleri ayırıp düzenlemekle başlayalım. Sonra da her tarih için bir araştırma yapmamız gerekiyor." Mew kafasını sallayıp "O zaman, vakit kaybetmeden başlayalım." dedi.

Dakikalar dakikayı ve saatler saatleri kovalarken ikimiz de yorgunlukla arkamıza yaslandık. "Hâlâ daha anlayamıyorum, neden satırlarca tarihi böyle bir şifrelemeyle gizlemişler? O tarihlerin ne gibi anlamı olabilir?"

"Hiçbir fikrim yok, internette tarihlerle ilgili bir bilgi bulamadık. Yani herkesi ilgilendiren önemli bir olayın tarihleri değil. Daha profosyenel düşünürsek bu öznel bir plânlama da olabilir. Farklı olasılıkları listeleyecek olursak uzayıp gideceğe benziyor." Mew söylediklerimle iyice sandalyeye gömülmüştü. "Bunu Ed'in odasında bulduğumuza göre belki de bunlar Ed'i ilgilendiren tarihler olabilir. Onun buradan çıkardığımız tarihlerde ne yaptığını ve bundan sonraki tarihlerde de ne yapacağını izlemeliyiz."

"İşin altını kazıdıkça daha kötü şeyler çıkmasından korkuyorum." Ona doğru dönüp gülümsedim. "Korkmakta haklısın çünkü bu belirsizliğin içinden iyi bir şey çıkacağını sanmıyorum." Derin bir nefes verip ofladı. "Saat geç oldu, yarın devam ederiz." dedikten sonra ayağa kalkıp bana baktı. "Sen yatmayacak mısın?"

"Yatacağım ama öncesinde duş almalıyım. Benimkisi hâlâ daha bozuk olduğuna göre tekrardan seninkini kullanmak zorundayım." Mew onaylar bir biçimde bakıp "Havlunu almayı unutma, ben yatacağım." deyip odaya doğru ilerledi. Yüzümdeki sırıtışı bir şekilde gizleyip peşinden gittim. Sadece duş alıp odadan çıkmak istemiyordum. Son konuşmamızda açık açık bir şeyler olabileceğinden bahsetmiştim.

Ve şu an, bir şeyler yapmak istiyordum...

Havlumu alıp odaya girdiğimde Mew'in çoktan yatağına girdiğini gördüm. Onu rahatsız etmeden banyoya girdim. Hızlıca duşa geçip banyodan çıkana kadar çatışan düşüncelerimle boğuşmaya başladım. Onunla daha önceden seviştiğim için mi yoksa normalde de bu kadar çekici olduğu için mi şu an onu istiyordum bilmiyordum. Tek bildiğim, tam olarak onu arzuladığımdı ve hislerimi görmezden gelip onunla bir şey yapma fırsatını kaçırmak istemiyordum.

Bad Thoughts (BoyxBoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin