Media: Uykulu bir Mew Suppasit
"IU & Suga, Eight." (Şarkının altında yatan anlam oldukça derin ve her ne kadar ferah hissettiren bir şarkı olsa da bu yüzden beni hüzünlendiriyor. Ayrıca, Baekhyun ve BOL4'un da yaptığı işbirliğine bir göz atmanızı öneririm. İkisi de oldukça güzel şarkılar.)
Keyifli Okumalar.
Kapıyı olan gücüyle çalan Lena yüzünden yatakta gerinip ayağa kalktım. Bir yandan hızlıca üzerimi giyinmeye çalışırken bir yandan da Lena'ya sesleniyordum. "Geliyoruz birazdan, geç sen içeri." Kapının ardındaki ses kesildiğinde yatağa doğru dönüp Mew'i sarstım. "Kalk hadi, alarmı duymamışız. Öğle olmuş neredeyse." Mew uyku mahmuru gözleriyle bana bakarken boğuk sesiyle "Biraz daha..." deyip yorganı kafasına çekti.
"Kime diyorum acaba, kalk hadi Mew." Üzerindeki yorganı kenara atıp onu kaldırdım. "Birkaç saatlik uykuyla duruyoruz zaten. Bugün bir işimiz yok diye biliyorum, biraz daha yatıp uyusam?" İtirazlarını göz ardı edip onu banyoya sürükledim. "İşimiz olmadığını da nereden çıkardın? Ayrıca, Lena'ya ne demeyi planlıyorsun? Sabaha kadar seviş-" Mew dirseğini karnıma geçirip banyo kapısını suratıma kapattı.
Yüzümdeki gülümsemeyi bozmadan içeriye geçip mutfağa yöneldim. Lena masayı çoktan hazırlamış ve elindeki meyve suyuyla birlikte bizi bekliyordu. Yerime oturmadan yanağından bir makas alıp "Günaydın." dedim. Lena kızgın bakışlarla bana bakarken "Günaydın mı, saat 12.30, çoktan öğle oldu. Kaç saattir uyuyorsunuz..." diye çıkıştı. Saçlarımı karıştırıp ona bahanelerimi sunacakken sözümü kesti. "Ayrıca, odanızın kapısı niye kilitliydi onu da anlamıyorum. Hayır yani-"
"Gece çok sıcakladık, camı açmıştık. Cereyan yapmasın diye kapıyı kapatmışım ama otomatik olduğu için kilitlenmiş." Hızla uyudurduğum yalan yüzünden dilimi ısırırken Lena hiç de inanmış gibi görünmüyordu. "Eh, öyle diyorsan..."
Daha fazla durumu batırmamak için susup önümdeki tabağı doldurmaya başladım. Mew birkaç dakika sonra geldiğinde o da hemen yanımdaki sandalyeye oturup "Tünaydın." dedi. Lena Mew'e doğru imalı bakışlar atarken, o bozuntuya vermeden yemeğiyle ilgileniyordu. Masada sadece çatal bıçak sesleri duyulurken Mew'e dönüp sessizliği bozdum. "Ed'in evine yerleştirdiğimiz dinleme cihazı şu anda aktif. Yemekten sonra bilgisayar ile bağlantı kurup her bir detayının kaydedilmesini sağla."
Mew onaylarcasına kafasını sallarken devam ettim. "Ayrıca Ed'in üvey kardeşi Benson için bütün araştırmalarımızı tamamladık. Zhao Zi bizim için kapsamlı bir dosya oluşturdu ve dosya elimize ulaştığı anda, yeni plâna vakit kaybetmeden başlamalıyız."
Mew bir şey söylemek için ağzını açtığında Lena öne atılıp "İki tane kötü adamınız var. Ed ve Benson. Asıl hedefiniz Ed fakat Ed'e yardımcı olan kişi de Benson. Ne yapmayı planlıyorsunuz, ikisini de öldürecek misiniz?" diye merakla sordu. Bitirdiğim tabağı öne doğru itip "Aslında, bunu tam olarak kesinleştirmedik. Ed'i bitirmek için gerekli olan her şey elimizde. Onu öldürebiliriz ama sonrasında, asıl kötüyü kontrol eden diğer kötüye ne yapacağımız hakkında bir fikrimiz yok." dedim.
Mew o narin parmaklarıyla masanın kenarında ritim tutturmuşken boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"2010 yılında, yani kız kardeşimin ortadan kaybolup daha sonrasında da ölü bulunduğu yıldan beri, onu öldüren kişinin peşindeydim. Bunu biliyorsun zaten Lena. Ailem yas için kendi ülkemize geri dönmüşken, ben her yaz Kanada'ya gelip olayı araştırdım. Hatta sizle de, buraya yaz tatili için geldiğiniz 2018 yılında tanıştım. Tam sekiz senedir onun peşindeydim. Tam sekiz sene... Şimdi katile bu kadar yakınken düşündüğüm tek şey, onun cezasını bulmasını sağlamak. Ve ben sadece ona odaklanmak isterken işin içinden bambaşka pislikler çıkıyor. Ed ve Benson konusunda ne yapacağımızı bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Thoughts (BoyxBoy)
Fanfiction| İnsanları para için öldüren sıradan bir tetikçi ve kardeşinin katilinin peşine düşen bir müşteri. | karanlığa fısılda, en dip karanlığa. bir deli gibi, bir aptal gibi, bir ölü gibi. karanlığa fısılda, en acı karanlığa. bir hiçlik...