3.Bölüm Uğurlu Atış..

227 126 152
                                    

Bölüm Müziği=Ölebilirim

Geceyle konuşmamızın ardından yarım saat geçmişti,ben ise hala onun etkisindeydim,yüzüme bir su çarpıp kendime geldim sonrada telefon çaldı,okuldan arıyorlardı..şöyle cevapladım..

Alin:Buyurun hocam?

Müdür:Hah alincim günaydın..

Alin:Günaydın.

Müdür:Biliyorsun ki okulun edebiyat ve diğer alanlarında çok yetenekli olan bir öğrencisin ve seni bir projeye dahil etmek istiyorum..

Alin:Olur hocam zevkle:)

Müdür:Okula uğrarsın konuşuruz.

Alin:Peki iyi günler..

Müdür:İyi günler..

Başarılı olmak zordu,her anlamda büyük bir yorgunluk vardı üzerimde ve kıskançlık seziyordum devasa bir kıskançlık..bunlar yetmezmiş gibi bide egolu damgası yiyordum keşke sizde benim seviyemde fakat egolu olabilseniz..

Hazırlanıp okula gidicekken yine telefonum çalıyordu bilin bakalım kim arıyor ironik,berfin arıyordu,hangi yüzüyle allah bilir.Ama artık naif alin yoktu çok sinirliydim,dokunan yanardı, benim kaybedicek birşeyim kalmamıştı...
Telefonu kenara fırlatıp okula doğru hızla yürümeye başladım..

Yolda sinirden çatlicak halde son hızla okula gidiyordum ki;devasa bi hayvana çarptım sonrası ise böyle gelişti...

Alin:Ayy yavaş ol!!

Bilinmeyen:Sen yavaş ol önüne bak!

Alin:Sana mı sorucaktım?

Bilinmeyen:Sakinleş.

Alin:Bi dakika yusuf?!?

Yusuf:Alinn!!

Şimdi yusuf kim diye sorucaksınız,yusuf beni berfinle aldatan erkek arkadaşım,yani öyleydi eskiden allahım sabır..

Alin:Keşke daha kuvvetli çarpıp kolunu koparsaymışım nasılsa yılanlar kopan yerlerini tekrardan çıkarabiliyorlar..

Yusuf:Yine çok pozitifsin bakıyorumda:))

Alin:Seni ilgilendiren kısmı?

Yusuf:Sakin ol.

Alin:Şimdi tek kurşunla beynini dağıtırdım ama dua et işim var uğraşamicam.

Yusuf:Senden korkmuyorum.

Alin:İstersen arkadaşlarıma devredeyim seni onlarla konuş seni bir emrimle indirirler.

Yusuf:Ohohoo sen baya değişmişsin:DD

Alin:Sivrildim diyelim ne yapmamı bekliyordun gel bu tarafıma bi tokat daha at diye yanağımı mı çeviricektim sana,daha beterini hakediyorsun:D

Yusuf:Bi soda ısmarlarım istersen..

Alin:O sodayı arkandan sokar önünden çıkarırım gerizekalı okadarcık aklıyla bana laf sokmaya çalışıyor sabır..*yoluna dönüp hızlı adımlarla ilerler*

Aynı yoldan gidiyorduk sanırım oda okula gidiyordu,ondan nefret ediyordum,yüzüne tükürmek istiyordum ama o tükürük bin tane işlemden geçerek tükürük haline geliyordu yani onun gibi bir hayvan için değmezdi..

Okula varmıştım,oda varmıştı ve berfinde oradaydı felaket gibi bir görüntünün karşısında nutkum tutulmuştu. Hala utanmadan bana bakıyorlardı.Ama ben gram bakmadan müdürün odasına geçiyordum ki berfin yanıma tünedi..sonrasında diyalog böyle devam etti..

GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin