Bölüm Müziği=İhtimaller Perisi
Alin beyin kanaması geçirmişti,ambulans,polis birsürü insan başına toplanmıştı.Telefonunda son aranan numaraya ulaşılıp barışı alinin yanına çağırmışlardı,barışta koşa koşa gelmişti.
Şimdi hastanedelerdi...*Sedyeyle içeri alınırken*
Barış:Alinnn nolur bırakma beni alinn.
Melis:Alinn kardeşim nolur gitmee..
Barış:*Alinin elini tutuyordur*sen benim canımsın nolursun gitme..
Melis:Sensiz ne yaparım ben aşk kadın uyan...
Doktor:Ameliyathaneye alıyoruz burada bekleyin..
Alin ameliyathaneye alınmıştı melis ve barış dışarıda adeta can çekişiyorlarken,alinde içeride canıyla cebelleşiyordu..
Melisin gözleri şişmişti,kız adeta mahfolmuştu alin ise 3 saattir ameliyattaydı ve hala haber yoktu..
Barış:Doktor bey Alin nasıl?
Doktor:Ameliyat iyi geçti,birazdan normal odaya alıcaz..
Melis:Çok teşekkür ederiz..
Barış:Oh be..
Melis:Oh..
Barış:Bir dakika gece arıyor..
Gece:Barış..
Barış:Gece..
Gece:Bu gece kaçmamız lazım kız antepten geldi babam her an seni çağırabilir..
Barış:Bu gece mi?
Gece:Bu gece..
Barış:Ama alin yeni beyin kanaması geçirdi..
Gece:Biliyorum ama başka çaremiz yok,bende akşama orada olurum..
Barış:Eh tamam ozaman*kapatır*
Melis:Gidiyor muyuz??
Barış:Evet vakit geldi..
Melis:Anahtarını ver eve eşyalarını toplamaya gideyim..
Barış:Al*anahtarını atar*.
Melis:Yarım saate geliyorum.
Melis alinin ve barışın eşyalarını toplayıp hastaneye gelicekti ve oradanda kaçıcaklardı başka çareleri var mıydı..asla..
Melis önce alinin evine geldi ve oradan şunları aldı;kan kırmızısı en sevdiği sweatshirti,siyah mini elbisesi,pembe saten elbisesi ve dantel üstlü spor kombini elini ilk attığı pijamayıda bavula atmıştı ve bukadarının şimdilik yeteceğini düşündü..sıradaki durak barışın eviydi..
Barışın evine varıldığında ise şunları bavula atıp son hızla çıktı;kalın sweatshirtler,joggerlar,deri ceket ve tabiki pijamalar..
Bavulları toplanmıştı gece 2.30 tan sonra çıkıcakları yolun son dönemecine girmişlerken tek bi sıkıntı kalmıştı alin...umarım kimseyi hayal kırıklığına uğratmicak bi yanıt verirdi yoksa hem yarım kalıp,hem yarım bırakıcaktı..
Alinin kapısı hafiften açıktı ve barış narin adımlarla içeriye girdi sonrasındada melis ona eşlik etti..
Alin:Hoşgeldiniz..
Barış:Alinim *yanağından öper*nasılsın..
Alin:İyiyim sadece başım ağrıyor..
Barış:Sana birşey söylemem lazım...
Alin:Söyle bakalım...
Barış:2,30 saat sonra gidiyoruz..
Alin:Ne nasıl yani nereye bu halimle mi??
Barış:Babam aramadan kaçmamız lazım..
Alin:B-ben düşündüm:(
Barış:Geliyorsun zaten biliyorum:)
Alin:Gelmicem ben:(
Barış:Anlamadım!?!?
Alin:Gelemem..
Barış:Beni bırakıyor musun?
Alin:Hayır şey sadece......
Barış:Tamam anladım*kapıyıyı vurup çıkar*
Alin hatalı bi seçim yapmıştı...onu okadar seven üç kişiyle gitmektense burayı bu kasveti,yalnızlığı ve soğukluğu seçmişti umarım biri gelip ona hemen doğru yolu gösterirdi..
Alinin en son sertçe vurularak kapanan kapısı şimdi tekrardan açılıyordu..ayak sesinden tanıdığı o adam gelmişti evet evet o adam..
Alin:Baba..
Nevzat:Kızım nasılsın??
Alin:Kötüyüm...çok kötüyüm
Nevzat:Neden bitanem canını ne sıktı??
Alin:Arkadaşlarım bir süreliğine yurt dışına kaçıyorlar..
Nevzat:Sen peki,neden gitmedin..??
Alin:Gidemedim...
Nevzat:Kızım eğer çok istiyorsan git..
Alin:İstiyorum ama seni göremicem..
Nevzat:Kızım ben gelir görürüm seni dert etme hem kafanı dinlemiş olursun birazda olsa yüzün güler..
Alin:Öyle mi dersin??
Nevzat:Kalbini dinle derim:)
Alin:Ozaman ben gidiyorum babacım,hatta koşuyorum...hatada olsa yaptığım en mükemmel hatam olucak..
Nevzat:Tamam güzeller güzelim kendine çok dikkat et oradan daha güzel dönmeni istiyorum..
Alin:Teşekkür ederim babiş daha güzel dönücem..
Alin koşmaya başlamıştı,o hayallerinin peşinden gidicekti,gerçeklerin tutulacak bir tarafı yokken tek hayalinide tarumar edemezdi,bu kaçış belkide ona farklı dünyaların kapısınıda açarak sonunda mutluluğu vericekti..
Alin neredeyse havalimanına varmıştı,hayallerine birkaç adım kalmıştı,şuan tek temennisi geç kalmayarak herşeye tam zamanında yetişmekti..
Ve gelmişti sonunda hayallerine, düşüncelerine,gelmişti...geç bile kalmıştı ama olsun umarım bu dakikadan sonra mutluluk onuda görüp tüm uzuvlarıyla sarıcaktı..
Alin:Barışşş..
Barış:Alin gelmişsin..benimle mi oynuyorsun..
Alin:Geldim:))
Barış:Cidden mi şaka değil dimi??
Alin:Cidden..
Barış:Ozaman gel sarıl bana..
Alin:Geliyorum*barışa doğru koşar*
Barış:Gel..*kollarını açar*
Alin:*Barışa sarılır*
Kalbimin beni doğru yere götüreceğinden emindim,beni buraya bağlayan hiçbirşey yokken,şehre son kez tekrardan baktım,karanlığa,kedere,acıya defalarca attığım imdat çığlıklara,hepsine baktım,bu şehirde kalmak beni zarara sokucaktı,belki gittiğim yerde daha büyük bi zarara giricektim ama bunu en azından kalbim mutlulukla çarparken yapıcaktım...geçici veya kalıcı bilmeden sana veda ediyorum izmir..ışıkların senin olsun..benim ışıklarım doğru yolu görmeye yeticektir..yani umarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNG
Ficção AdolescenteBeni hatırladın mı,sahi sen bizi nasıl unuttun ya?🥺💔