14.Bölüm Netlik..

81 59 31
                                    

Bölüm Müziği=Malak

Gece yerde kanlar içinde yatıyordu,alin hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı,ilk defa bukadar kan görmüştü ve midesi bulanmaya başlamıştı...

Alin:Gece nolur uyan allah aşkına*gecenin başında ağlıyordur*

Gece:*Gözlerini hafiften aralar*b-barış

Barış:Efendim gece..

Gece:3.çekmecede bir ajandam var,a-aline ver*gözlerini kapatır*

Alin:Gece,geceee!!!!!!

Ambulans gelmişti,ilk müdahale bile yapılamayacak kadar ağır durumdaydı gece,çok zor şekilde sedyeye alındı ve hastaneye kaldırıldı.

Alin:Please save him, come to us with good news, please.(Ne olur kurtarın onu,bize iyi haberlerle gelin lütfen)

Doktor:I hope(Umarım)

Alin daha kendini ayakta tutamazken,barışı teselli etmeye çalışıyordu ama aklı tamamen gecedeydi,birde o ajandada tabi ne vardı o ajandada neden bukadar önemliydi??

Alin:Barış..

Barış:Efendim..

Alin:Ajanda yanında mı?

Barış:Çıkarken almıştım..

Alin:Verir misin?

Barış:Al.

Alin ajandanın ilk sayfasını açmıştı ve okumaya başlamıştı..

29 Kasım 2010
Alinim henüz 5 yaşındaydın,sana bisikletle çarpmıştım,aynı mahallede oturuyorduk,sen kafamı taşla yarmıştın,çok acımıştı hala duruyor dikişleri,ilk tanışmamız böyle olmuştu hatırladın mı?

Alin:Hatırlıyorum a ama sen o çocuk...

*Bir sonraki sayfa*

6 Şubat 2011
Seni camdan gözlüyordum,zarar vermesinler diye,kimse seni ağlatamasın diye,kimse seni kıramasın diye...sen seksek oynuyordun arkadaşlarınla...Sonra bizden büyük biri gelip saçını çekiyor bende amcama söyleyip çocuğu kovdurtuyorum.Sen üzüldün diye sana çikolata alıyorum hatırlıyorsun dimi aşk kadın<3

Alin:Hatırlıyorum *ağlıyordur*

*Birkaç sayfa sonra*

10 Ocak 2012
Siz top oynuyorsunuz ama karşıdan gelen gıcık bir çocuk senin topunu patlatıyor, ertesi sabah kapına bağlanmış 5 kalpli balonu hatırlıyor musun?

Alin:Oda mı sendin gece..inanmıyorum..

20 Haziran 2013
Sen düşmüştün dizin kanamıştı çok ağlamıştın,bende en sevdiğim oyuncak ayımı alıp kapına bırakmıştım üzülme diye...

9 Aralık 2014
Bir kedi vardı sokakta onun için beraber para toplayıp birsürü yemek almıştık...

22 Mart 2015
Biz taşınmak zorunda kalmıştık,mahalleye veda ederken gitme demiştin,elimi tutmuştun,arabaya binip gidiyorken ağlamıştın anne gitmesin diye...

4 Eylül 2016
Biz artık aynı mahallede değildik,ama ben seni özlüyordum,o yüzden tolgayı peşine takmıştım,seni koruması için hep yanında olmuştu...

8 Temmuz 2017
Yaz tatili için gelmiştik mahalleye,sen beni tanımamıştın,ben günlerce seni takip etmiştim ama sen beni görmemiştin...

10 Ağustos 2018
Yine bir yaz tatilinde,seni ilk defa bir çocukla yanyana görmüştüm,çok kıskanmıştım,iştahım kesilmişti bir hafta doğru düzgün yemek yememiştim...

29 Mart 2019
Siz mahallede artık yoktunuz taşınmıştınız,seni aramış ama bulamamıştım tolga için gelmiştim ama sanada bakmıştım yoktun.

30 Temmuz 2020
Seni sonunda bulmuştum sosyal medyada ve fotoğraflarınla uyumaya başlamıştım,sesinle,yüzünle,gözlerinle hiç değişmemişsin alin...

1 Eylül 2020
Barışla aynı okuldaymışsınız yeni öğrendim haberim yoktu,babam onu izmire göndermiş beni ise kars'a maruz bırakmıştı.

7 Ekim 2020
Sen benim adımı bile "can" olarak biliyordun,soyadımı ise bilmiyordun,ailemi zaten hatırlamıyordun ama ben seni hiç unutmadım alin,hiç unutmadım,senin can olarak bildiğin ama aslında gece olan ben seni silemiyordum..

17 Aralık 2021
Sana instagramdan yazdım,bana sapık dedin ama ona bile mutlu oldum artık sen tekrardan vardın,gerçi sen benim için hep vardın... Ben senin için yoktum ama olsun be alin,senle arkadaş olsamda olur,özlemim yeter...

20 Ocak 2021
Barışla çok yakınsınız sanırım artık,hatta onu seviyor bile olabilirsin nede olsa gözden ırak olan,gönüldende ırak oluyor...

27 Ocak 2021
Tahmin ettiğimden daha güzel olmuşsun,sana kırmızı halı seremem ama gönlüm yoluna feda olsun,seversen gelirsin biliyorum,sevmezsende eyvallah napalım,mutlu ol yeter...

Alinin dünyası başına yıkılmıştı,gece ona çocukluğundan beri aşıktı,onu çok seviyordu neredeyse her gününü defterine not etmişti,alinin adını bile hatırlamadığı çocuk, aline sırılsıklam aşıktı,bu nasıl bir hayat dersiydi peki...

Alin:*Ağlamasını durduramıyordu*hayır ya hayır hayırr...

Barış:Alin şşştt sakin ol,ağlama artık...

Alin:Gece bana aşıkmış barış..

Melis:Neee!!

Barış:Neee!!

Alin:Doktor çağırınn gece nasıl,geceee uyann nolursun..

Barış:Alinn dur nolur..

Alin:*Ameliyathanenin camına vuruyordur*gece uyann geceee.

Barış:Alinn..

Doktor:Ms. Alin(Alin hanım)

Alin:Yes, how's he?(Evet, onun durumu nasıl?)

Doktor:He's in a coma, and time will tell if he wakes up or wakes up.(Komaya girdi,nekadar sürede uyanır veya uyanır mı bunu zaman göstericek)

Alin:What are you talking about, a joke?(Ne diyorsunuz şaka mı bu?)

Doktor:I am sad(Üzgünüm)

Alin:Gece uyan gece noluurrr,sen ölürsen çocukluğumda ölür lütfenn*Ameliyathanenin camına vuruyor ve ağlıyordur*

Barış:Yapma bitanem yapma..

Hemşire:Run for an emergency(Acil durum,koşun)

Doktor:*Koşuyordur*

Alin:What's happening? (Ne oluyor?)

Doktor:His heart stopped.(Kalbi durdu)

Alin:N-ne ne diyorsunuz*bayılır*


GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin