Bölüm Müziği=Sönmedi
Berfin yalanlamıştı ama anlamıştım onlar bana rağmen bana ihanet etmişlerdi,oradan ağlamamak için koşarak uzaklaştım,berfin yirmi kere aramıştı ama kapadım telefonu açmadım haketmiyordu,içimde birşeyler oluyordu kahredici bir acı vücudumu ele geçiriyordu,arabamla basıp,sahile çıkmıştım,elimde bira şişesiyle denize bakan bir yere oturdum,kulaklıklarımı taktım ve gözlerimden yaşlar akmaya başladı,durduramıyordum kendimi,iki yakın arkadaşımın biri gitmişti bir melis kalmıştı...
Onunda bunlardan haberi yoktu,farkına varmadan kaç bira içtiğimi saymaya çalışmıştım fakat sayamadım,sonunda susmuştum üç saat aralıksız ağladıktan sonra rahatlamıştım,eve gittiğimde saat sabah 4tü çok sarhoştum,annemin davası vardı,babam yurtdışındaydı evde yalnızdım ve melisi aramak için telefona uzandım ama açmadı tabii ki uyuyordu,çok normaldi benim aksime normal bir kızdı melis kusursuzdu,ama onunda üzüntüleri vardı,biliyordum...
Herneyse sosyal medyada gezmeye karar verdim ve neredeyse işimi bitirip çıkıcaktım ki yine bir mesaj geldi..
Narsistbirgece✨
Arkadaş olalım mı??Sanırım çocuğun ismi geceydi,nekadar güzel bir ismi vardı en sevdiğim şeydi gece ve benimle arkadaş olmak istiyordu şaşırmıştım ya bizim okuldan bir çocuk benimle dalga geçiyorsa ozaman ne olucaktı...Yazıyordum...
Alin:Dalga mı geçiyorsun??
Gece:Şey hayır hayır yanlış anlama sadece güzelsin ondan..
Alin:Güzel miyim sapık mısın??
Gece:Yanlış anlıyorsun sadece arkadaş olmak istedim özür dilerim..
Alin:Beni trollüyorsun dimi sen aptal??
Gece:*Anlık fotoğraf attı*
Alin:Şey sen fake değilsin:/
Gece:Tabii değilim:))
Alin:Neden ben,nereden buldun beni..
Gece:Anasayfama düştün,yardımcı olmak istedim bi sıkıntın varsa bana anlatabilirsin..
Alin:Sana güvenmem ki
Gece:Peki ileride anlatır mısın?
Alin:Zamanla toz olmazsan belki..
Gece:Toz olmam bu arada "Gece" ben
Alin:Alin bende:))
Gece:Bi aşiret oğluyla konuşuyorsunuz hanfendi karsın en meşhur aşiretindenim:)
Alin:Benim nereli olduğum önemsiz,fakat babam adını yüzde bir milyon bildiğin bi mafya babası bu yeterli:))
Gece:Mafya demek vayy
Alin:Korktun mu??
Gece:Hiçbirşeyden korkmam küçük hanım..
Alin:Ooo iddialı,burcun ne??
Gece:Koyu aslanım,sen
Alin:İkizler
Gece:Evlilik uyumumuz baya yüksek ops pardon prenses biraz hızlı oldu..
Alin:Bir prenses değilim olmayada niyetim yok,iki hep pot mu kırarsın sen böyle,yoksa kafan mı güzel:D
Gece:Yok güzel kız görünce sadece:D
Alin:Her güzele asılır mısın??
Gece:Yok sadece en güzeline asılırım:D
Alin:Yürek yemiş...
Gece:Çok mu ani oldu...
Alin:Işık hızına tek attın:))
Gece::))
Alin:Şey ozaman iyi geceler..
Gece:İyi geceler yarın arasam konuşur muyuz??
Alin:Aramak mı peki güven kazanmış olurum..
Gece:Peki:))
Alin:😌
Anlamsızca sırıtıyordum,o beni yargılamamıştı,çok garip,korkmamıştı,kaçmamıştı kimsin sen gece...merak etmiştim..Onun hesabına girmiştim,yaşıttık,yakışıklıydı,aşiret oğlu gibi değilde aşırı maskülen bir tarzı vardı ve gizemliydi...Bidakikaa hikaye attı
Narsistbirgece✨
*Story açıldı*
"Bazı insanlar geceye aşıktır,bazı insanlar ay'a ama gece sana aşık bil istedim"Kimseye titremeyen elim,o tweeti okurken bi ufak titremişti,saçmalama alinn onunla bir kez konuştun saçmalama...şuan sadece bi boşluktasın..
Yatağıma girmiş geceyi düşünüyordum,ihtiyaç mıydı bilinmez,herkese buz olan kalbim onu sevmiş gibiydi,umarım beni berfinin yaptığı gibi kırmazdı belki o kadar bile dayanmazdı..
Kendi kendime konuşurken uykuya dalmıştım ve sabahın erken saatinde bi mesaj beni uyandırmıştı..mesaj gecedendi ve tekrardan konuşmaya başlamıştık
Gece:Günaydın bebeq
Alin:Gece pff daha çok erken saat hiç uyumaz mısın sen,günaydın:))
Gece:Uyudum aslında ama seni uyandırmakta benim görevim gibi hissettim,nasılsın?
Alin:İyi olmaya çalışıyorum sen??
Gece:Bende aynı şekilde..şey bir soru sorabilir miyim sana??
Alin:Tabii
Gece:Papatyaları sever misin??
Alin:Severim,masum gelirler gözüme...
Gece:Demekki doğruymuş😅
Alin:Ne doğruymuş??
Gece:Gülüşü güzel olan kadınlar papatyayı severmiş:)
Alin:Yavaş ol bende kalp var:))
Gece:Bendede kalp var ve içindede papatya seven bir kadın var..
Alin.Gece(Aynı anda):Özdemir Asaf
Alin:Çok severim:))
Gece:Bende:))
Alin:Bir ortak yönümüz oldu
Gece:Evet şey benim işlerim var akşam arayacağım dikkatli ol..
Alin:Peki sende..
Gece:*Bir müzik gönderildi*dinle bunu lütfen.
Alin:Peki(Medyadaki müzik).
Müzik zevklerimizde aynıydı gece gitgide hoşuma gitmeye başlamıştı..bi an önce akşam olsun istiyorum bi an önce..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNG
Novela JuvenilBeni hatırladın mı,sahi sen bizi nasıl unuttun ya?🥺💔