Bölüm Müziği=Siyah
Alin ve gece bu sefer yanyana değil,karşı karşıyalardı..Bu alini nekadar üzsede,savaşada vardı barışada. pes etmek onun harcı değildi sadece pes etmekten korkardı diğer hiçbirşey onu yıldırmazdı.
Alin:E ozaman şov masgon..
Gece:Aşkım biz içeri geçelim..
Deniz:Tamam aşkım*elini tutar*
Alin:Aşkom oçoro goçolom
Barış:Tomom aşkom muck
Alin:Puhahahahğahğhiahğa
Berfin:Zmşvwşvvşwvşwvşşwvvlw
Barış:Dsdsddssshshsjdshdjhs
Melis:İşiceö 9ıfefı93o9fkf9efk9
Gece:*Pis pis bakar*
Alin:*Oda ters ters bakar*
Barış:Atla bakalım sırtıma içeri gidelim.
Alin:*Sırtına atlar*hadi gidelim..
Barış:*İçeri geçerler*
Alin:Barış ben etüt odasına gidiyorum.
Barış:Tamam bende geliyorum,ders çalışırız.
Alin:Peki madem.*giderler*
Barış:Ne çalışalım??
Alin:Fiziği anlamıyorum ben anlatır mısın?
Barış:*Kitabı alıp gelir*tamam otur anlatayım..
Alin:*Kitapta bir bölümü gösterir*şuradaki formülü anlamadım..
Barış:Şurası şöyle olucak,formül= V=X/t: bu formülde V=hız x=yol t=zaman olarak belirlenir. Yani hızı bulurken yolu zamana bölerek buluyorsunuz. Formül= a=v/t: Bu formülde ise a=ivme V=hız değişimi t= zaman olarak belirlenir. Yani ivmeyi bulmak istediğimizde toplam hız değişimini zamana bölmemiz gerekir. Ayrıca bu formülden hız formülünün de v=a.t olduğunu görürüz. Yani bize ivme ve zaman verildiğinde toplam hız değişimini bulabiliriz.
Alin:Anladım barışş
Barış:Ciddi misin??
Alin:Evet çok iyi anladım.
Barış:Eh tekrar edelim madem anlat bana,anlattığım yeri.
Alin:*Tahtanın önüne geçer*Formül= V=X/t: Bu formülde V=hız x=yol t=zaman. Yani hızı bulurken yolu zamana bölerek buluyoruz. Formül= a=v/t: Bu formülde ise a=ivme V=hız değişimi t= zaman olarak belirlenir. Yani ivmeyi bulmak istediğimizde toplam hız değişimini zamana bölmemiz gerekir. Ayrıca bu formülden hız formülünün de v=a.t olduğunu görürüz. Yanı bize ivme ve zaman verildiğinde toplam hız değişimini bulabiliriz.
Barış:Aferin benim akıllı sevgilime*sarılır*
Alin:*Burnundan öper*seni çok seviyorum..
Barış:Başka anlamadığın ne var fındığım??
Alin:Benim yok senin var mı??
Barış:Edebiyatta var,sen çok iyisin anlat bakalım 117.sayfayı.
Alin:Eski Yunan'da "seyircilerin oturduğu yer" anlamına gelen tiyatro, "Bir hikâyeyi, sahne olarak ayrılmış bir yerde, oyuncuların söz ve hareketleriyle canlandırma sanatı." olarak tanımlanır,günümüzde sahnede oynanmak üzere yazılan eserler de "tiyatro", "oyun" veya "piyes" olarak adlandırılır. Sahnede oynanmak üzere yazılan eserlere genel olarak "dramatik metinler" de denir. Dramatik metinlerin merkezinde bir olay ve bu olaya katılan kişiler yer alır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNG
Teen FictionBeni hatırladın mı,sahi sen bizi nasıl unuttun ya?🥺💔