6.Bölüm Lunapark..

169 106 58
                                    

Bölüm Müziği=Kazılı Kuyum

Yaklaşık dört saat uyuduktan sonra,yine telefon çalıyordu,ah bu sefer kimdi,yusuf mu ne istiyordu acaba??

Alin:Efendim Yusuf,çabuk dökül işim var senle uğraşamicam.

Yusuf:Yapacağımız bir proje var unuttun sanırım.

Alin:Tamam ozaman benim evimde....

Barış:Benim evime gel yusuf,alin hasta burada kalıcak,burada çalışırsınız,işine gelirse.

Yusuf:Tamam geliyorum barış.*kapatır*

Alin:Yusuf seni rahatsız edicek barış,bırak gideyim evime orada çalışayım.

Barış:Hayır sen zaten hastasın bide onla uğraşmanı istemiyorum.

Alin:Senin hakkını nasıl öderim??

Barış:Önemi yok,lafı olmaz,ha bu arada çok mesaj geldi sana,arama felanda geldi telefonuna bir bak bence.

Alin:Tamam bakayım.

*Aylinin Telefonu*

narsistbirgece:Alin çok merak ettim hastalanmışsın,şimdi nasılsın??

ialitiraf:Barış Aslanalp ve Alin Işıklı sevgililer bence...gizli itiraf

Melis Kuzum:Alin nerdesin sen aradım,telefonun kapalıydı,bir sorun mu var??

Berfin Yılanı:Alin konuşmamız gerek artık...
Alinn...

*30 cevapsız arama*

Bilinmeyen Numara:Dikkat et,her an herşey olabilir.

*Yeni grup açıldı*İnsansız Hava Sahası:
*Melis sizi ekledi*
*Melis,gece kişisini ekledi*
*Melis,barış kişisini ekledi*

Bazı insanlar beni ciddi anlamda yoruyorlar,beni bir salın artık,benim umrumda bile olmadığınızı nezaman anlicaksınız çok merak ediyorum... Şimdi mesajları cevaplayalım;

Narsistbirgece'ye giden ileti;
İyiyim gece,teşekkür ederim,barış bana çok iyi bakıyor,sen nasılsın??

ialitiraf 'a giden yorum;
Sevgili değiliz,arkadaşız ve bunu söyleyebilecek kadar cesursan,ismini saklamicak kadarda cesur ol,azıcık mantık,Allah aşkına🙏🏻

Melis kuzum'a giden ileti;
Yok sonra anlatıcam bitanem..

Berfin yılanı'na giden ileti;
Seninle konuşucak hiçbirşeyim yok,bana yazma,beni görme,bana selam bile verme,çünkü ben öyle yapıyorum.

Bilinmeyen numara'ya giden ileti;
Kim olduğunu bilmiyorum ama bana faydan oldu,benim hakkımda ne biliyorsan anlat lütfen.

Herkese cevap vermiştim,içim rahattı,hasta olmama rahmen mutluydum ama aklıma birşey takılıyordu,şu bilinmeyen numara...acaba kimdi, tanıyor muydum onu,yoksa bir yabancı mıydı??

Kafamda deli sorularla camdan dışarı bakıyordum,barış tekrardan uykuya dalmıştı,yusufta birazdan gelirdi,kafamda bukadar soru varken,projeye nasıl odaklanacağım ise muhammaydı...

*1 saat sonra*

Ve sonunda kapı çalıyordu,yusuf gelmişti,malesef ki yolda ona kamyon felan çarpmamıştı oysaki çarpmasını çok isterdim,herneyse kapıyı açmaya gidiyordum.

Alin:Pff..

Yusuf:Hoşbuldum saol ya sen nasılsın?

Alin:Sorduk mu??

GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin