Bölüm Müziği=Nti Sabibi.
Yarın pazartesi ve ben hala uyumadım saati sorarsanız beş,yanlış duymadınız sabah beş ve asla uyuyamıyorum.
Üç ay önce ayrıldığım beni aldatan sevgilimi ve benden nefret eden düşmanlarımı aklımdan çıkaramıyorum,neden benden nefret ettiklerini asla anlayamıyorum,yani herkesin içinde birazcık kötülük vardır ama okadar mı kötüyüm??
Üç aydır aklımdan çıkmıyor bu soru dakikalarca duraksıyorum her seferinde,kimseye zararım olmadı ama tanıdığım çoğu insan anlamadan dinlemeden nefret eder benden,bu büyük zalimlik,büyük bir önyargı,ama anlamıyorlar ben mi anlatamıyorum,yoksa onlar mı duymazdan geliyorlar,bilmiyorum keşke bilsem...
Dertlerim boyumu aşmışken ben yine müzikler dinleyerek,dünyadan uzaklara sığınıyordum,gerçi başka çaremde yoktu ama neyse,saat sabah altıya geliyordu ve artık uyumam gerekirdi,parmak uçlarımla zıplayarak sessizce odama girip kapıyı kapamıştım ve yatağıma uzanıp yanı başımdaki camdan yıldızlara bakıyordum,hayran kalmamak elde değildi,milyonlarca yıldız uçsuz bucaksız gökyüzüne sığmıştı ve ahenkleri baş döndürücüydü fakat artık gözlerim kapanıyordu...ve bi karanlık hakim olmuştu dünyama..
Saat öğlen olmak üzereydi,uyanmıştım ama üstümde bir sersemlik vardı...Taaki telefonum çalana kadar,berfin arıyordu,okuldaki nadir arkadaşlarımdan biriydi,onu seviyordum.
Telefonu açar açmaz,berfin beni yine haşlamaya başlamıştı ve geç uyumama tekrardan kızmıştı fakat uslanmıyordum canlı derste görüşürüz diyerek kapattığım telefonu bi köşeye fırlatmıştım..
Derse iki saat varken,spor için dışarı çıkmaya karar verdim ve kendimi sokağa attım,yavaş bir tempoyla koşuyordum,sonrasında yorulup bir bankta dinlenmiş ve sonrada eve gitmiştim.Sıcak bir duş alıp yatağıma uzandığımda ise saati kaçırmadan derse girdim.
Ders edebiyattı ve sınıftan sadece 6 kişi derse girmişti,zaten uzaktan eğitimde daha fazla kişi girse şaşırırdık.Her neyse dersler bittiğinde berfin beni tekrar aramıştı ve pijama partisi yapıcaklarını söylemişti,benide ısrarla davet etmişti normalde gitmezdim ama bu bunalım havasıyla nereye kadardı,havam değişsin diye kabul etmiştim.
Fakat sınıfın lolita ve erkek avcısı olan kızlarıda sanırım orada olucaktı,buda benim endişeme sebep oluyordu çünkü parti ayağına onlara saldırırsam sağ bırakmazdım kinim vardı,elimde kalırlardı ona rahmen hazırlanıp berfinin evine gittim...risk bayılırım
Berfin beni kapıda sıcak bi gülümsemeyle karşıladı fakat içerden o kulağım kopsaydıda duymasaydım dediğim sesler geliyordu..hayır,hayırr bugün sakin olacaksın aylin diyerek sıcak bi gülümsemeyle içeri geçtim.
Hakkımda konuşup kaş gözle sözde benle dalga geçiyorlardı nefes aldım ve gene yuttum..
Henüz herkes gelmemişken hakkımda birkaç bilgi vereyim size,babam hatrı sayılır bir mafya, annem ise avukat biri suç işler diğeri arkasını toplar yani ğfjefkğe,bende sert neredeyse erkek gibi bir kızım,cicilikler bana göre değildir,yalakalıktan nefret ederim ve çok küfür ettiğimi söylerler...
Ama küfür etmeden anlamayan insanlara çiçek vermek tarzımın çok dışında,boks, silah, araba ilgimi çeken şeyler ki normal şartlarda erkekler bunları daha çok sever,kavgalarda ilgimi çeker heleki söz konusu bensem.Alışılmışın dışında olmakta bana özgü birşey şimdilik bukadarını söyleyerek kaçıyorum ileride daha fazla şey anlatacağım...
Berfinin sesiyle irkildim okulun itiraf sayfasında adıma bi itiraf gelmişti..tüm gözler o dakika bana odaklanmışken ben o ilan-ı aşk sayfasında teklemiştim ta ki başka bi mesaja odaklanana kadar..
*Ding*
Bi mesaj geldi yabancı numaradandı,berfin ve diğerleri açmam için zorlarken ben silme taraftarıydım fakat yanlışlıkla açmış bulundum..mesajda şöyle yazıyordu..
"Bazı şeyleri susarak değil,ortalığı yıkarak anlatmalısın bazı insanlara alinciğim,senin sevgilin seni berfinle aldattı,çok dikkatli ol."
Gözlerim istemsizce berfine dönerken,ağzımdan bi cümle çıktı doğru mu bu, doğru mu Berfin...cevap yok..sessizlik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE TUTKU🌙/YARI TEXTİNG
Teen FictionBeni hatırladın mı,sahi sen bizi nasıl unuttun ya?🥺💔