"AYKIRI ÇİÇEK"

1K 152 149
                                    


1. BÖLÜM

Afife Ev / Gece

Afife gelen telefonla uzandığı koltuktan doğrulur. Komidinin üzerinde olan telefonuna baktığında oğlunun aradığını görür. Derin bir nefes alır ve canının sıkkınlığını belli etmemeye çalışarak açar telefonunu;

Afife: (sakince) oğlum?

Vefa: (gülümser) annecim nasılsınız?

Afife: (gülümsemeye çalışır) iyiyim yani (düzeltir) iyiyiz vefacım sen nasılsın nasıl gidiyor her şey yolunda mı keyfin yerinde..(keser)

Vefa: (sakince) annem dur sakin her şey yolunda sen iyi misin?

Afife: (sakince) i-iyim neden?

Vefa: (sakince ) bilmem sesin bir garip geldi.

Afife: (sakince) biraz uykusuzum bugün o yüzdendir.

Vefa: (sakince) anladım annecim. Babam nerede?

Afife: (eli ayağına dolanır) baban mı? Ha şey banyoda. Duş alıyor.

Vefa: (şaşırsa da anlam veremez) anladım. Kapatayım mı yani?

Afife: (sakince) ha tamam görüşür annecim.

Dedikten sonra telefonu aniden kapatır. Gözlerini kapatır ve derin bir nefes alıp verir.

Vefa: (şaşkınca) aa kapattı ya baya? (Konuştukları süreye bakar) Afife sultan bir dakika da telefonu kapatacak? (sakince sandalyesine oturur. (merakla) ne oldu acaba.

•••

Afife kafasını elleri arasına alıp sakince düşünmeye başlar. Derin bir nefes alır ve ayaklanıp evinde yürümeye başlar. Pikabına geldiğinde plak yerleştirir.

Sezen Aksu - Aykırı Çiçek

Afife: (sakince) ne yapmam gerekiyor allahım bana bir işaret gönder bana bir yol göster. (Plağın kalıbını yeniden yerine bıraktığında plağın kılıfının içinden bir fotoğraf düşer. Eğilip aldığında yüzünde bir tebessüm belirir ve masaya bırakır.)

Afife: (Sonra sakince düşünür) tabi ya  Hayat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Afife: (Sonra sakince düşünür) tabi ya Hayat. (gülümser ve hızlıca ayaklanır ve montunu giyip dışarıya çıkıp evinin kapısını kilitledikten sonra arabasına binip uzaklaşır)

•••

Vefa Ev / Gece

(Annesiyle olan konuşmalarını düşünür ve saçlarını arkaya doğru iter ) Bir şey de konuşamadık ki, sesi de çok garipti. (Derin bir nefes alır) Kesin bir şey var bana söylemediği.

Vefa sakince bu durumu nasıl öğreneceğini düşünür. Aklına eski arladaşı gelir. Eline telefonu alır ve mahallede ki arkadaşı Erkanı arar.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin