"HAYDİ GEL BENİMLE OL"

626 99 67
                                    


11. BÖLÜM

Herkes koltuklarda oturmuş Afife'nin görev dağılımı yapmasını bekliyordu.

Afife: (sakince) ben Feza ve Vefa yemek yapıyoruz. Feza daha tam iyileşmedi yormayalım. Hayat ve Ali'de temizlik yapsın. Salonu mutfağı banyoyu falan.

Hayat: (sakince) olur sultanım.

Feza: (sakince) ne hazırlayacağız?

Afife: (gülümser) önce ikimizden birinin pikabını salona getirin sonra da güzel bir şarkı takın ki neşemizi bulalım.

Feza: (gülümser) hayhay. Benimkini(keser)

Vefa: (sakince) tamam sen dur dikişlerin var ben getiriyim. (gülümser) ha anne. (Döner) Feza'nın dikişler alınacak bugün.

Afife: (sakince) tamam o zaman hazırlayalım gider gelirsiniz.

•••

Sezen Aksu / Haydi Gel Benimle

Hayat: (sakince) Ya ali düzgün silsene şu masayı niye üstüne yatıyorsun? Sen elledikçe yine iz oluyor.

Ali: (sakince) yetişemiyorum yetişemiyorum.

Hayat: (sakince) ben silerim masayı senin boyun yetmez gibi beylik laflar etmesini biliyorsun ama.

Ali: (sakince) tamam ne biliyim uzaktan kolay göründü. (Gülerler)

Hayat: (sakince) ver sevgilim.

Ardından bezi alıp masayı silmeye başlar. Arkasını döndüğünde Ali iki elini masaya koyup Hayat'ı kendisi ve masa arasında bırakır. Hayat derin bir nefes alır ve Ali'nin gözlerine bakar. Ali Hayat'a yaklaşır ve sessizce;

Ali: (gülümser) seni öpmeyi şahane başarıyorum ama şimdi hakkımı yeme.

Hayat: (gülümser) sen acaba beni öpmek mi istiyorsun şu an?

Ali: (gülümser) he

Hayat: (gülümser) he mi? (İkili güler) öpersin öpersin de.

Ali: (sakince) de?

Hayat: (gülümser ve bezi göğsüne bastırır) hak et sevgilim. (Dedikten sonra yanından uzaklaşıp merdivenleri iner)

•••

Afife: (sakince) Fezam sen çorba olur mu? Ben de yemeği yapayım.

Vefa: (sakince) zehirlemezsin dimi bizi?

Feza: (sakince) içmezsin Vefacım. (Afife gülümser) yalnız sultanım yoğurt yapıyorum.

Afife: (gülümser) nefis.

Vefa: (gülümser) salatayıda ben yapayım bari.

Feza: (gülümser) iyi yıka da bari taşları dönüp sana çarpmasın.

Vefa: (gülümser) aman altında kalma hiçbir şeyin çiçek hatun aman. (Feza şaşkınlıkla Öksürür) yani şey yapalım annecim çiçekte koyalım sofraya.

Afife: (kapıdan çıkarken) olur annecim karşına oturturuz.

Feza: (Feza utanır ve gözlerini kapatıp dudağını ısırır. Afife çıkınca Vefa'nın koluna vurur) napıyorsun sen napıyorsun?

Vefa: (tatlılıkla) içimden sana hiç Feza demek gelmiyor ben ne yapayım.

Feza: (gülümser) özür dilerim ismim Feza olduğu için. (Önüne döner)

Vefa: (gülümser) o değilde sen bana ne zaman ismimle seslenmeyi bırakıcaksın? (Feza gülümser ve çaktırmadan)

Feza: ve özür dilerim ismin Vefa olduğu için vefacım. (Vefa gülümser ve kapıdan uzanıp) Sultanım çorba tamam.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin