10. BÖLÜMVefa: (dudakları şaşkınlıkla aralanır) F-Feza?
Feza: (gülümser) hoş geldin.
Vefa: (gözünden yaş süzülür ve şaşkınlıkla) nasıl ya? Sen gitmedin mi? (Sakince) uçağın kalktı.
Feza: (gülümser) kalktı ama ben binmedim. Yani bindim ama kapılar kapanmadan yeniden indim.
Vefa: (gözünde ki yaşlarla sesli bir şekilde gülümser) neden?
Feza: (gülümser ve yüzünü avuçları arasına alır) çünkü bir şapşal aklımı çok fena karıştırdı. (Vefa gülümser ve Feza'yı sarılıp etrafında döndürür) Dur, dur daha tam iyileşmedim sakin ol.
Vefa: (gülümser) tamam tamam özür dilerim. (derin bir nefes alır ve sıkıca sarılırlar) Feza?
Feza: (gözlerine bakıp gülümseyerek) hı?
Vefa: (gülümser) sana hayatımda hiçbir zaman aşık olmadığım bir kadını öpmedim desem. (Sakince) daha doğrusu tıpkı senin gibi hayatımda sadece aşık olduğum kadını öpeceğime kendime söz verdiğim ve öptüğüm ilk kadın olduğunu söylesem o gün ki eşekliğim için beni affeder misin?
Feza: (şaşkınlıkla) n-nasıl? (gülümser) hayatında ilk kez beni mi öptün?
Vefa gülümser ve kafasını olumlu yönde sallar. Feza derin bir nefes alır ve gülümser ardından Vefa'nın gözlerine kenetlenmişken derin bir nefes alır ve sakince uzanıp Vefa'nın dudağına kısa bir öpücük bırakır. Vefa'nın şaşkınlığı yerini Feza'nın belinden çekip dudaklarını dudaklarıyla birleştirmesi alır. Ayrıldıklarında ikili alınlarını birbirine yaslayıp gülümser. Bir süre öyle kalan ikili Ayla'nın öksürmesiyle ayrılırlar ve karşılarında Servet ve Ayla'yı görüp utanıp gülümserler.
Servet: (gülümser) bak ben sana dedim bu saatte gitmeyelim ayıp diye.
Feza: (gülümser) yaa yok lütfen gelin. (gülümser) Vefa.
Vefa: (gülümser) albayım gelin lütfen. (İkili gülümseyip beraber içeriye girer)
Feza: (gülümser) ben hemen bir kahve yapmaya gidiyorum.
Vefa: (sakince) aşkım yok mu ablamlar.
Feza: (gülümser ama çaktırmaz) ha yok bir işleri vardı da onların.
Ayla: (gülümser) ee Feza atanmadı mı? Sabah Afifeyi gördüm Vefa onu havalimanına götürdü dedi.
Vefa: (gülümser) yok yani götürdüm de vazgeçti.
Servet: (gülümser) gitmekten mi? (Vefa başını olumlu yönde sallar)
Ayla: (sakince) gitmicek mi?
Feza: (gülümser) gitmeyeceğim Ayla ablacığım.
Ayla: (gülümser) neden kızım?
Feza: (acıyla gülümser) ailemi ardımda bırakamadım ablacım. Vefa'da işlerini ayarlasın seneye belki beraber gideriz. (Vefa gülümser)
Vefa: (gülümser) seninle cehenemin dibine bile gelirim. (Feza gülümser ve utanır)
Feza: (gülümser ) yaniii Kars, Van ne bileyim Ağrı o kadar da sıcak olmaz hayatım merak etme. (Gülerler)
Vefa: (gülümser) yine cadılığınız üzerinizde Feza hanımcığım.
Servet: E sen de hem gülü seveyim diyorsun hem dikeni batmasın. Nasıl olacak o? (Vefa gülümser) gülü seviyorsun bırak dikeni de batsın acıtmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
Fanfic" Kim bilebilir kimin halini Dil söylemez yüreğin harbini İç hisseder hakikat sırrını Ağırdan al yargını yar aman.." Sezen Aksu - Ulan İstanbul'u özleyenlere..-