"ÖYLE BİR YERDEYİM Kİ"

483 83 57
                                    


16. BÖLÜM

Feza: (yukarıya bağırır) Hadii uyanınn artık kahvaltı hazırr!

Vefa: (uykulu uykulu merdivenlerden iniyordur) ayy çok güzel koktu. (Gülümser ve Feza'ya arkadan sarılır) lavanta lavanta

Feza: (gülümser) benden mi bahsediyordun?

Vefa: (gülümser ve omzuna bir öpücük bırakır) senden başkasına bütün algılarım kapalı.

Feza: (gülümser ve yüzünü Vefa'ya döner) önce bir uyan da ondan sonra algıların açılır benimle alakası yoktur.

Vefa: (gülümser) bitane öpiyim.

Feza: (sakince) olmaz hadi.

Vefa: Tamam bir sarılayım.

Feza: (gülümser) hadi dedim. Duş al ve ayıl.

Vefa: (sakince) ya bi kokliyim bari zalımın kızı.

Ali: (o sırada merdivenlerden iner) günaydın ahali. (Feza Vefa'yı kendisinden uzaklaştırır)

Hayat: (neşeyle iner) günaydınnn!

Vefa: (uykulu) abla bu nasıl bir neşe ya?

Hayat: (gülümser ve yanaklarını sever) hadi ayıl gel ablacım.

Vefa: (gülümser ve tatlı tatlı merdivenlere çıkar) tamam tamam.

Feza: (gülümser) dur ben de yukarıdan telefonumu alıcam.

İkili yukarı çıktığında Vefa arkasını döner.

Vefa: (merakla ve hala uykulu) aa benim odamda mı telefonun?

Feza: (gülümser) hayır gerizekalı sevgilim. (Vefa hala tatlılıkla bakıyordur. Feza gülümser ve bir kaç adım atar) en azından bir kere sarıl bir yerin şişmesin.

Vefa: (gözleri açılır) hadi ya? (Feza gülümser) ama şimdi. (Feza'nın üstüne doğru yürümeye başlar Feza da geriye doğru adımlar atar. Vefanın ve kapının arasında kalır.) şimdi o kadar gelmişsin peşimden, radarıma girmişsin, (feza gülümser) kaçacak yerin kalmamış.

Feza: (sakince) Vefa?

Vefa: (gözlerini Feza'nın dudaklarından ayırmadan) hıı?

Feza: (hafif bir heyecanla) napıyorsun?

Vefa: (gülümser) bence ben (elini kaldırıp Feza'nın saçlarını okşamaya başlar) baya yürüyorum sana.

Feza: Bence sen koşuyorsun şu an.

Vefa: (gülümser) tur bile bindiririm Feza. Yeter ki sen bana böyle bakmaya devam et.

Feza: (heyecanını belli etmemeye çalışır) nasıl?

Vefa: (gülümser) özlemiş gibi.

Feza: (gülümser) tüh yakalandım mı? (Vefa gülümser)

Vefa: (gülümser) bence sen beni bu özlemle en azından bir öpersin. Bende hayır demem.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin