9. BÖLÜMFezayı vuran adam kaçsada polisler peşine düşmüştü bile. Vefa koşarak yerde ki Feza'yı kucağına alır. Ali görevlilere yardım eder. Vefa zaten feza'nın başından ayrılmamıştır olay anından beri. Ali adamın kaçtığını görünce peşinden koşup yakalar ve polis arabasına bindirir.
Vefa: (acıyla) Feza, Feza hadi aç gözlerini Feza kalk, bana bak.
Feza: (acıyla) V-Vefa?
Vefa: (sakince) tamam tamam iyi olacaksın bir şey yok. (Annesine) ambulansı ara! (bağırır) anne ambulansı ara! (Afife irkilir irkilmez ambulansı arar ve ikili de Feza'nın yanına çöker)
Hayat: (ağlayarak) ablacım dayan ne olur dayan Feza lütfen. Beni bırakma, bırakma beni ne olur.
•••
Afife Latif'le giderken Vefa ve Hayat'ta çoktan ambulansa binmiştir.
Hayat: (acıyla yüzünü sever) ablam, lütfen dayan kuzum ne olur.
Feza: (acıyla gülümser) a-ablam.
Hayat: (acıyla) dayan ne olur dayan Feza lütfen kuzum.
Vefa: (gözünden yaşlar süzülür) Feza
Feza: (elini yavaşça kaldırıp yüzünü sever) ağlama.
Ambulans Dok: lütfen yormayın kendinizi Feza hanım hastaneye varmak üzereyiz. (O sırada anons geçer) 10 dakikaya hastanedeyiz. Kadın kurşunla yaralanma kurşun içerde (Hayat'a döner) yaş ve kan grubu?
Hayat: (sakince) 28 yaşında 0 Rh (+)
Dr: (sakince) 28 yaşında 0 Rh (+) kana ihtiyaç var çok kan kaybetmiş bilinci de kapanmak üzre.
Vefa: (korkuyla) 10 dakika çok o zaman. 10 dakika az. daha hızlı lütfen daha hızlı.
Dr: (sakince) lütfen sakin olun. (O sırada Feza'nın gözleri kapanır)
Vefa: (korkuyla bağırır) Fezaa! Feza kalk Feza ne olur kalk! (Dr'a) bir şey yapın, ne oluyor bir şey yapın! (Hayat'a) abla, abla bir şey söyle bir şey yap.
Hayat: (korkuyla) ne oluyor?
Dr: (sakince kontrol eder ve yeniden anonsa döner) bilinci kapandı. Geliyoruz hazır olun.
Hayat: (korkuyla) b-bilinci mi kapandı? Feza! Hadi ablacım ne olur kalk hadi dayan lütfen. (Vefa'nın Gözünden yaşlar süzülmeye devam eder)
Vefa: (ağlayarak) yalvarırım daha hızlı. (Uzanıp Feza'nın elini sıkıca tutar)
•••
Hastaneye gelindiğinde Feza apar topar içeriye alınır. Vefa sonuna kadar elini bırakmasa da ameliyathane önünde Feza'nın eli avucundan düşüverir. Vefa eli sedyeye düşen Feza'ya bakar ağlayarak. Ameliyathaneye alındığında duvara tutunarak duvarın dibine çöker ve üstüne kan bulanan tişörtüne ve ellerine bakar.
•••
YER: KARAKOL
Polis: (sakince) Sen neden yakaladın adamı? Vurulan kadını mı tanıyordun?
Ali: (sakince) Hayır ben eski polisim de alışkanlık işte.
Polis: (şaşkınca) Ne? Neden bıraktın ki?
Ali: (sakin kalmaya çalışarak) bırakmadım... üzerime iftira atıldı. (derin bir nefes alır) Başkomiserdim hemde.
Polis: (sakince) hadi ya üzüldüm başkomiserim. (ali gülümser) ne iftirası? Hemen teslim olmasaydın keşke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
Fanfiction" Kim bilebilir kimin halini Dil söylemez yüreğin harbini İç hisseder hakikat sırrını Ağırdan al yargını yar aman.." Sezen Aksu - Ulan İstanbul'u özleyenlere..-