"UNUTAMADIM"

613 99 63
                                    


7.BÖLÜM

Hayat gözyaşları içinde odasından çıktığında kapıda Feza ile karşılaşır.

Feza: (endişeyle) abla? (korkarak yanına koşar) ablam iyi misin ne oldu?

Hayat: (ağlayarak) Ali beni.. (devam edemez)

Feza: (merakla) ne oldu?

Hayat: (acıyla) Afife sultana gidelim hadi ne olur. (Feza başıyla onaylar ve ikili Afife sultanın odasına girer Hayat kapıdan girer girmez Afife'ye sarılır. Feza ise arkasından içeriye girer ve kapıyı kapatır.

Afife: (acıyla) mektup yazıcam demişti, (derin bir nefes alır) okumuşsun galiba.

Feza: (şaşkınca) noluyor?

Afife: (sakince) Ali seni daha fazla yormamak, kırmamak için gitti kızım.

Hayat: (acıyla) iyi ama tam gönlüm onu affetmek istiyordu, tam acılarım diniyordu, yaralarım kabuk bağlıyordu. Neden?

Afife: (derin bir nefes alır) Ali polisken eski ekip deşifre olmak üzreydi. Karakolda amirinin yakaladığı bir kamera kayıdında yüzün alenen görünüyordu. Amirde Ali'yi seviyor güveniyor o yüzden de polisini kaybetmek istemiyor e seninle sevgili olduğunu da biliyor. Ali de polisliği bırakırım Hayat için diyince o da bırakamazsın hayatı içeri atarım dedi. O da senden ayrılmak zorunda kaldı (hayat acıyla ağlamaya devam eder) siz yaşayın diye yaşama sebebinden vazgeçti.

Hayat: (ağlayarak) niye söylemedi. Niye karşıma çıkıp tek kelime etmedi ben onu affederdim.

Afife: (acıyla) çıkamadı işte kuzum. Çok istedi ama izlettiriyordu amir seni. Sonra amir zaten kalp krizi geçirdi öldü Ali de Mustafanın haksızlığa uğramasını fırsat bilip bırakıp gelmiş.

Hayat: (ağlayarak) ben hiç anlamadım. Ben aptalmışım, benim için yaptığını hiç anlamadım. Beni çok seviyordu neden böyle çat diye gittin diye sormadım. (ağlayarak) Afife sultan ben napacağım şimdi? Benim sevdiğim adam ellerimden bir kez daha kayıp gitti mi?

Feza: (sakince) hayır kalk ve git peşinden.

Hayat: (acıyla) nereye gitti bilmiyorum ki.

Feza: (gülümser) ama bence sultanım biliyordur. (Afifeye bakıp gülümser, Afife'de tebessümle karşılık verir. O sırada Vefa evde kimseyi bulamayıp bağırıyordur)

Vefa: (sakince) anne? (sakince) ablaa?

Feza: (sakince ) sen adresi al ve git ben de Vefa'ya bakayım durumu anlatayım. (Hayat'a acıyla gülümser) abimi getir.

Hayat: (gülümser ve sarılır Feza'ya) getiricem. (Feza yüzünü avuçları arasına alıp yüzünü sever sakince)

Feza: (gülümser) hadi.

•••

Feza: (sakince) ya niye bağırıyorsun noluyor?

Vefa: (sakince) evde sadece ben ve şifa mı var diye.

Feza: (sakince) tamam geç otur anlatayım. Çocuk gibisin ha Vefa.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin