Nihayet düğünümüze yarım saat kalıyor.Düğündeki davetliler: "Ayşen ve deli nine sadece." Deli nineyi sevdiğimden falan değil, bana hizmet etmesi için çağırdım.Müstakbel karım Ebruya yaşadığım odayı gösterdiğimde gözlerinde oluşan üzüntüden dolayı kafasına sıkmayı düşünüyorum ama yapamıyorum.Galiba aşık oluyorum ben.Damatlığımı giyinmiştim 10 dakika önce.Şimdi de köpeğim İlludoga smokinini giydiriyorum ve altına bezini bağlıyorum.İlludog kucağımda iken suratıma işeyiveriyor.Ona sinirlendiğim için kendimi motive etmek istiyorum.Motive için de birkaç hamam böceğini okşayıp onlarla sohbet ediyorum.
Nikah vakti gelince, Ebruya tuvaletten çıkması için bağırıyorum.Yılan motifli gelinliği ile çok hoş görünüyor.Erkekler tuvaletindeki küçük pencereden inerken kızı tuvalete düşürüyorum.Zarzor çıkarıyorum.Biz koşarken onun gelinliğinden çişler damlıyor.Nikah masasına gidiyorken bir fareye takılıp yere düşüyorum.Fareyi yarım saat boyunca kovalıyorum.Sonunda yakalayıp farenin suratına tükürüyorum.Nikah masasına oturuyoruz.Nikah kıyılıyor.Ebru ayağıma basmaya yeltenir diye ayağımın üstüne önce bir akrep yerleştirmiştim.Ayağıma basınca akrep onun ayağını sokuyor ve çığlık çığlığa bağırıyor.
Ebru'yu alnından öpüyorum ve bir kutudan çıkardığım fare kuyruğunu boynuna kolye olarak takıyorum.Deli nine benim damatlığıma takı olarak kertenkele takıyor.Ebruya da bilezik olarak yılan takıyor.Nikahtan sonra nikah memuru hemen kapıya yöneliyor. "Dangalak herif." diye bağırarak suratına yumruğu indiriyorum. "Daha eğlence var.Hemen kaçmak yok öyle." diyorum.Hep birlikte horon tepiyoruz.Ebrunun her sallandığında gelinliğinden bir miktar çiş damlıyor.Düğün sonlanıyor.Herkes dağılıyor.
Bizde odamıza gidiyoruz.Üçgen biçimli yatağımıza uzanıyoruz.Bir o düşüyor, bir ben.Bu yatakta iki kişi uyunmuyor.Sabrım tükeniyor.Çekmecemdeki silahı alıyorum.Kafasına sıkacağım ama cesaret gelmiyor.Yere iniyorum.Kendime farelerden yer yatağı, hamam böceklerinden de yastık yapacağım.Ama önce bir kavanoza koyduğum arıları Ebru'nun gözlerine koyuyorum.Arılar gözlerini sokuyor.Acıdan ağlayamıyor bile.Bunu sırf beni uykumdan etti oda uyuyamasın diye yapıyorum.Bu kadın kaçabilir diye kapıyı kilitliyorum.Ben fareden yatağımda uykuya dalarken onun sessizce ağladığını görüp, yastığımdaki bir hamam böceğini koparıp yüzüne fırlatıyorum.Ses kesiliyor.Uyuyakalıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ LİSESİ
HumorOrası İlluminati Lisesi'ydi. İnsanlar lisenin içerisinde ne oyunlar döndüğünü bilmiyor, 425 puanlık bir lise olduğu için gönül rahatlığıyla çocuklarını o okula gönderiyordu.Ancak oraya gelen öğrenciler okula başladığında yapılan eziyetlerin ayırdına...