Serdar Bey'in İlluminati Hikayesi

178 10 0
                                    

Horon teptikten sonra altıma kaçırdığımı umursamayıp,ikinci öğretmenin İlluminati hikayesine geçiyorum.Diğer sınıflarda 2.öğretmenin İlluminati hikayesini işlemiştim.Bu sınıfta geri kalmamalıydık.Altıma yapıp yapmamam buna engel değildi.Hemen çantamı açtım.İçindeki akrep elimi soktu,gözlerim yaşla doldu ama sorun değildi.Kağıtları çıkarıp en öndeki kızın yüzüne fırlattım.Yüzü kanıyordu.

"Dağıt şunları geri kafa!"diye bağırdım.Başladım okumaya;

Serdar Öğretmenin İlluminati Hikayesi

4 sene öncesinde bir bahar gününde gelmişti Edebiyat öğretmeni Serdar Bey.Yakışıklılığını kıskanmıştım doğrusu.Odama geldiğinde o light erkekler gibi şiir tarzı konuşması sinirimi bozmuştu.Tahminimce en fazla 30 yaşındaydı.İçimden saydırıyordum ona.Benle tokalaşırken neredeyse elini koparacaktım."Merhaba güzel okulun güzel müdürü!" dedi.Masamdaki ağır şeyleri fırlattım ona.Çok gıcık kapmıştım bu adama.Nineyi aradım."İki çay ama biri zehirli olsun." dedim.Çok ciddiydim ama o salak nine şaka yaptım sanıp umursamadı.O zamanlar nine 8.kocası ile evliydi.Gözü mosmordu.Kocası onu dövüyordu.Odama girince diğer gözünü de ben morarttım.O kılıbık, nine ile ilgilenirken çayına 4 tane hamam böceği attım.Çayını içerken ağzına bir tane hamam böceği geldi.Yanlışlıkla ısırdı ve kabuğunun çatlama sesi geldi.2 saat boyunca kusmaya devam etti.En sonunda "Yakışıklılığını kaybetmek mi? Ölmek mi?" dedim.Mecbur ilk seçeneği seçti. O günün gecesi o uyurken evine bir sürü ısıran ama zehirsiz yılan,kertenkele ve çeşit çeşit böcekler koydum.Serdar'a uyku ilacı içirdim.Uyanmasın diye. Sabah okula geldiğinde yüzü paramparçaydı ve artık çok çirkin bir yüzü vardı.

Onun yüzüne baka baka çiftetelli oynadım.Ve o zamandan beri okuldaki en yakışıklı kişi olmayı sürdürdüm.. :)

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin