Morgdaki Ben

94 5 0
                                    

  Arabadan indik bizim nonoş Hamdi ile.Neyse yürüyoruz kapıya bu adam bir değişik yürüyor.Böyle kıvırta kıvırta yürüyor. Ya sabır ya selamet!! Ah Ebruu ah senin için katlandıklarıma bak.Ne idüğü belirsiz adamlarla karşılaştırdın beni.Ama intikam soğuk yenen bir yemektir.Bunu da bilesin.Geldik yanar dönerli bir kapıya.Kapının elle tutulan bir yanı yok.Otomatik desen o da değil.Meğer yeni sistemmiş. Kapıya bir tekme vuruyorsun açılıyor. Hamdi pişmiş kelle gibi sırıtarak;

"Ayyy kapıyı sen mi tekmelersin, ben mi tekmeliyim? Çizmelerim Fransız ithali. Sen yapsan daha iyi olur.Hem sen daha haşinsin."

Te Allahım çattık gibisinden bir bakış atıp, var gücümle tekmeliyorum kapıyı.Açılıyor açılmasına da, fazla gürültü ve ışıktan başım dönüyor. Arkadan bir müzik sesi geliyor.

"Yılan FM, intikamla beslenen , en derin,en hisli duygular içeren.Sen de gel al intikamını,dinle hemen. Sende tuşla numarayı,geleceğini öğren."

  Bu saçma salak sözleri ve melodisi olan şarkı meğersem bu radyonun sloganıymış.Hamdi yolu gösteriyor.Bir kapıya geliyoruz. Tabela da Yılan Başkanı Semih Koparan yazıyor. Kapıyı çalmadan dalıyorum içeri.Bir adam var, yılanların arasında oturan.Yılanlarla sohbetini bozduğum için kaşları çatık. Bir dk diyor yılanlara.Bornoz giyip yanımıza geliyor.

"Ne vardı beyefendi? Toplantı yapıyorduk Yılanhun ve Bilge Yılan ile."

"Ben intikam almaya gelmiştim.Sizi aramıştım radyo da yayına bağlanmıştım." diyorum.

"Aaa siz o bey." diyor. Çekmeceden morgun anahtarını alıyor.Yürüyoruz asansöre."Sizin kadar gür bıyıklı bir ölümüz var mı emin değilim." diyor. -5. kat morg. Sonunda geliyoruz.Önden Semih beyin geçmesini bekliyorum. "Önden siz geçin, benim adım Semih Koparan, tuttuğumu koparırım." diyor. Tövbe estağfurullah.. Ağır bir koku var morgda. Ölüler sistematik bir şekilde dolap gibi görünen yataklara yığılmış.Hepsinin yanında adı soy adı hayatı yazılı.

"Ben galiba biliyorum size en uygun olanı." diyor. Yanında Merhum Çaycı Remzi Dövdüren yazan bir adamın dolabını açıyor.Beyaz örtüyü kaldırıyor. Ve o ne ki! Hayretler olsun. İnsanlar çift yaratılır derlerdi inanmazdım. Benim tıpkımın bıyıksız hali bu. İnanamıyorum. Semih Bey arıyor adamlarını.Adamlar geliyor. Bu adamı bir poşete koyup götürüyorlar. Daha intikamı nasıl alacağımızı bilmiyorum. Neyse morgdan çıkarken muhahahaheyyeh gibi bir ses geliyor. O zaman donumun ıslandığını hissediyorum...



İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin