DOKTOR DERDIME BUL BIR ÇARE

77 4 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Ibrahim Tatlıses- Tek Tek
Transinkover adlı hastalığımdan dolayı hiçbir böceğe yan gözle bakmıyorum artık. Kantinden tost alan öğrencilerin tostlarınden bir ısırık aldığında hamamböceklerinin kitin yapılı kabuklarından çıkan ses beni benden alıyor. Ama çocuk istiyorsam hiçbir böceğe yaklaşmayacağım. Bunda kararlıyım. Ebru da ben hasta olduğumdan tüm suçu üstüme yüklüyor. Artık onun için özel aldığım yılan derisi kolyeyi bile takmıyor. Aklınca beni cezalandırıyor. Halbuki ben onu sulu yoldan götürüp susuz yoldan getiririm.
Iki gün önce tutturdu eve hizmetçi tutalım. Ben hamile kalıcam da bilmem ne de. Attım bir Osmanlı tokadı. Şımarıklığın alemi yoktu. Ama bu kadın yaşı ilerledikçe şımarıklaşıyordu. Bir de mıymıntı öğrencileri bunu çok seviyordu. Hep peşinde dolanıyorlardı. Geçen beraber pano hazırladığı Emre diye bir çocuğu gördüm. Çocuğa ders vermeyi planladım. O kolları kıracaktım. Neyse çağırdım yanıma. Yerde de 100 kg lık poşetler. "Şunları yukarı çıkarabilcen mi delikanlı?" Dedim. O yükleri eline alır almaz iki kolu da kırıldı. Hem de öyle basit bir kırık değil 3 ay raporu vardı. Ebru ise bunu yaptığımı görüp daha çok surat asmaya başladı. Haftaya hastalık için tedavim başlıyor. Kitinterapi göreceğim. Bakalım gün doğmadan neler doğar? Gün doğmadan Illuminati lisesi okul müdürü doğar. Bir ışık gibi tepenize çullanır. Sizi ışığı ile sarar, tehdit eder. Işine gelmez ise o ışık yakar, eritir. Yine açtım Ibo ağabeyimi. Tedaviye giderken onu dinledim. Beni tek imparator yalnız bırakmıyordu.

Tek tek ağardı bak saçlarım. Tek tek. Damlıyor gözyaşlarım tek tek. Bıraktılar beni tek...

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin