PARAMPARÇA

45 3 0
                                    

               Geç bunları anam babam geç bunları. Sen nesin be Ebru? Karnında ne idüğü belirsiz bir topaç çocuk. Benim ufaklık da olabilir elin yavrusu da. Ne yapacağım ben senle? Bebek doğana kadar DNA testi yapmamın da oluru yok. Ah ah gün geçtikçe güzelleşiyor bu kırık karı. Kesin bir oğlan olacak. Ama o oğlan eğer o itden peydahlandıysa, açılmadık dava, ödettirilmeyecek ceza kalmayacak. Hemen avukatım Bibi'yi arayacağım. Kendisi böcekim firmasının en güvenilir avukatı. Birkaç kez en iyi kan emen avukat unvanı almışlığı var. Bibi yüz yüze görüşmeye çağırıyor beni.

                  Odasına giriyorum. Ağır bir dışkı kokusu var ama fena da sayılmaz. Hemen eli ile sandalyeyi gösteriyor . Ebru için prosedür hazırlamış.

Eğer çocuk ne idüğü belirsiz herifin ise;
1.) Ebru okuldan atılacak ve öğretmenlik mesleği elinden alınacak. Yerine çöpçülük, hurdacılık gibi meslekler verilecek.
2.) Muhatap olduğu her böcek kanını emecek.
3.) Çocuğun babası idam edilecek.
4.) Ağır bir ceza ödeyecek.

      Bibi'ye teşekkür edip bıyığını okşuyorum. Bu Avukat da olmasa halim duman. Neyse daha çok işim var. Parti düzenleyeceğim. Ne de herkes benim çocuğum zannediyor. Ve tanıdık tanımadık herkesi çağıracağım. Eğer çocuk benim değilse yine herkesi çağıracağım ve Ebru'yu doğduğu o lanet güne pişman edeceğim.. KADERIM ELIMDE YAR. NE KALIR NE GİDER NE BAŞLAR NE BITER. NE ZAMAN SENİ GÖRSEM AKLIM EVIMDEN GİDER. AHHH TUT BENİ HER YERIM PARAMPARCA EBRUU!!!

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin