Düğün Günü Heyecanı

365 12 0
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum:))

            O günkü 4 derse boşverip girmiyorum.Diğer sınıflarada Meliha Hanımın İlluminati Hikayesini yolluyorum ve ezberlemeleri için tembihliyorum.Odama gittiğimde ağır bir çiş kokusu alıyorum.Sabahtan altıma kaçırdığım aklıma geliyor.Hemen üçgen biçimli duşakabinde duşa giriyorum.Yarın düğünüm olduğundan benim için değerli olan yılan özlü şampuanımı ve timsah özlü duş jelimi kullanıyorum.Misler gibi yılan kokuyorum.Çıktığımda köpeğim İlludog korkusundan yanıma yaklaşamıyor.Kendisi yılanlardan korkar da.Ayşeni arıyorum. "Hemen odama gel." diye sesimi yükseltiyorum.Odama geldiğinden ayakkabısının birinin topuğunun kırıldığını görüyorum. Ayakkabısına baktığımı farkedince; "Pencerede sıkıştım,bende sinirden 1500 Tl.lik ayakkabımı oraya vura vura topuğunu kırdım."diyor.Sessizce gülüyorum.  "Yarın evleneceğim için bir yapılacaklar listesi hazırlamamız gerekiyor. Karnın açsa deli nineden kıllı pizza alıp geleyim." diyorum."Hayır, ben tırnaklı açma yedim." diyor.Oturuyor. "Güzel bir yılan kokusu alıyorum." diyor.Bende kullandığım şampuanı anlatıyorum.Benim için çok değerli bir şampuan olsa da kafasına yarısını boşaltıyorum.Zamanla o şampuan kafasında kuruyor.Neyse başlıyoruz yapılacaklar listesine.Yazmaya başladığımda elimden kalemi almıyor diye kafasına yumruk savuruyorum. "Sen oturacaksın ben yazacağım öyle mi dangalak?" diyorum.Elimden kalemi alıyor, yazmaya başlıyor.

Düğün İçin Yapılacaklar Listesi   

1.İlk olarak öğretmenler odası üçgenler ve çeşitli böceklerle süslenecek.Orası düğüne hazır hale getirilicek.

2.Gelin için fare kuyruğundan kolye yapılacak.Damat bunu geline nikah kıyıldıktan sonra takacak.

3.Çiftetelli, kolbastı çarkıları bir CD'ye kopyalanacak.

4.Kıllı açmalar,börekler,çörekler yapılacak.

5.Öğretmenler öğretmenler odasından def edilecek.

6.Gelin için yılan detaylı bir gelinlik alınacak.

7.Damat için üçgen papyonlu takım elbise alınacak.

8.İlludog için smokin bir de öğretmenler odasını kirletmesin diye altına bez alınacak.

9.Damadın odası için çift kişilik üçgen yatak alınacak.

10.Damadın arada yatışması için yanına 3-4 tane hamam böceği konacak.Arada tüylerini okşaması için orada bulunacaklar.

11.Nikah Memuru İlluminatici olacak.

12.Son olarak mutlaka kıllı üçgen şeklinde pasta sipariş edilecek.

     Liste bittiğinde Ayşene teşekkür ediyorum.Hemen yüz bulup "Elim ağrıdı." diyor. "Hemen yüz bulma." deyip eline yumruğu konduruyorum."Hadi defolma zamanın geldi canım." diyorum.Yanımda ayrılıyor.Öcümü almak için peşinden bir tane fare salıyorum.Biraz bağırıyor ama benim hoşuma gidiyor.Muhteşem yılan kokusu içinde masaya yığılıyorum ve masanın üzerine çıkarak uyuyorum.En son rüyamda çiftetelli oynadığımı görüyorum...       

Resimdeki şampuan İlluminati Müdürünün kullandığı şampuanı temsil etmektedir:))

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin