Resimdeki bayan İlluminati Okul Müdürü Yardımcısı Ayşen'i temsil etmektedir :))
Hoppala bu kadar velinin burada ne işi var??? Kafayı yiyeceğim.Ne kadar veli gelirse benim işim o kadar zorlaşır.Benim sağ kolum olan okul İlluminati Lisesi Müdürü yardımcısı "Ayşen"i çağırıyorum.Erkekler tuvaletinin ufak penceresinden zıplanarak girilmesi gereken odama gelmekte epey zorlanıyor.Çünkü erkekler tuvaletinde onu görmek pek hoş karşılanmıyor. Neyse ki Ayşen de benim kadar kötü olduğu için hiçbir şeyi takmıyor. Odama geliyor.Ayşen bugün çok şık olmuş.Siyah bir takım elbise giymiş ve üçgen şeklinde küpeler takmış.
"Buyurun Alp Bey" diyor.."Bak yolla şunları Ayşen bu veliler neyin nesi?Ya bir şey fark ederlerse?İkimizde nezaleti boylarız."diyorum."Siz korkmayın dansöz getirdim veliler işgillenmesin, onu izlesin diye." Amaçsızca kahkahalar atıyorum.Tırnak kadar penceremden aşağıyı izliyorum.Okul bahçesinde bir tane dansöz oryantal midir her ne ise o danstan yapıyor. Herkes onu izliyor.Para takanlar bile var.
"Hay aklınla bin yaşa Ayşen." diyorum.Ayşen benim gizli bilgilerimi bilen tek insan.Ona güveniyorum.O benim İlluminati kardeşim.Odadan çıkarken biraz zorlanıyoruz.Ama bizim için fark etmez.Hemen aşağı iniyoruz.Aşağı indiğimizde Ayşen dansözü yolluyor.Kürsüye çıktığımda herkes alkışlıyor.Konuşmama başlıyorum;
"Öğrenciler,veliler,öğretmenler merhaba ben bu okulun müdürüyüm.Okulumuz biliyorsunuz 425 puan ve güzel mezunlara imza atıyor.Güvenerek çocuğunuzu bize emanet edin.Gözünüz asla arkada kalmasın.Okulumuzda bir gelenek olarak veli toplantılarını karşıdaki salak kafede yaparız.Biraz fareler gezer ama kıllı açmaları muhteşemdir.Herkes şaşırıyor gülmemle şaka yaptığımı sanıyorlar.Konuşmamı benim ve Ayşen Hanımın sözlerini dinlerseniz mutlu olursunuz.İyi İllumi... pardon iyi yıllar diyecektim." Diyerek bitiriyorum.Herkes alkışlıyor.Veliler dağılıyor.Öğrenciler sınıfa ilerliyor.İlk gün her sınıfa seçmeli birer İlluminati dersi koyuyorum ki okulun ayrıntılarını öğrensinler.Neyse herkes sınıflarına doluşuyor.İlk sınıfım 9-A odamı kilitleyip,oraya doğru yol alıyorum.Merhaba arkadaşlar bu dersin adı İlluminati Dersi diyorum.Şaşıranlara sesinizi kesin diye avazım çıktığı kadar bağırıyorum.İdarede sorun çıkmasın diye dersin adı Diksiyon diye veriliyor çünkü.Anlatmaya başlıyorum. "Şimdi anlattıklarımı iyi dinleyin bıcırıklar. Benim istediğim gibi yönetileceksiniz.Öğretmenlerin sözünü de dinleyin ama önce ben sonra Ayşen Hanım." Burası İlluminati Okuludur.Size normal ders de vereceğiz.Ama unutmayın burası İlluminati okulu.Size hepinizin uyması gereken kuralları ve şartları yazan bir kağıt dağıtacağım.O kağıdı hele bir imzalamayın ellerimle uçurumdan atarım sizi.Sonra da uçurum kenarında çiftetelli oynarım.Öldüğünüz için.
İLLUMİNATİ LİSESİ SÖZLEŞMESİ
1.BU LİSENİN ADI İLLEDE LİSESİ DİYE BİLİNİR.AMA GERÇEK ADI BUDUR.OKULDA BU İSMİ SÖYLEMEYENİN KAFASINA SIKILIR.
2.MÜDÜR ALP BEYE SAYIN İLLUMİNATİ BAŞKANI DENMEZ İSE DAYAK YENİR.
3.OKULUN NASIL ÖZELLİKLERİ OLDUĞUNU OKULDAN OLMAYAN BİRİNE ANLATILIRSA DAYAK YİYİLEREK ÖLÜM HAZIRLANIR.
4.NE OLURSA OLSUN 4 SENE BOYUNCA BU OKULDA OKUNMASI GEREKİR.HERHANGİ BİR SEBEPTEN AYRILAN BİRİ OLURSA O ÇOCUĞUN VE AİLESİNİN CANINA OKUNUR.
5. TÜM ÖĞRETMENLERİN İLLUMİNATİ HİKAYELERİ EZBERE BİLİNMELİDİR.AKSİ TAKDİRDE DÖVEREK EZBERLETİLİR.
6.KANTİNDE YEMEKLERDEN FARE BİLE ÇIKSA O YEMEKLER YENMEK ZORUNDADIR.
7.İÇKİ SİGARA YASAKTIR.ONLARA BAĞIMLI OLMAK YERİNE İLLUMİNATİ BAĞIMLISI OLMANIZ TAVSİYE EDİLİR.Herkes okudu ve şaşırdı.Benim bağırmam ile mecbur imzaladılar.Bir kız ağladı. "Canına okumadan sus,küçük." Dedim.Kız susmak zorunda kaldı."Benim odam bahçedeki çişli kulübedir.Dediklerimi uygularsanız anlaşacağız.Ayrıca bundan sonra bu formaları giymeyeceksiniz.Evden çıkarken bunları giyinin.Birazdan hepinize forma dağıtılacak.Onları artık burada tuvalette mi giyersiniz,benim kulübemde mi giyerseniz nerde giyerseniz giyin.Ama giyin yani."Formalar dağıtıldı.Üçgenlerle donatılmış formalardı bunlardı.Biraz komik görünüyordu.Ama teneffüste giyindiler.Benimde günüm böyle geçti.Yarın öğrencilere ezberlemeleri gereken öğretmenlerin İlluminati öykülerinin yazıldığı fotokopileri dağıtacağım.Ertesi günde ezberlemeleri gerek.Çünkü sözlü yapacağım.Gece odama girerken erkekler tuvaletinin penceresinde sıkışıyorum.Birden ağlamaya başlıyorum.Hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.Biraz orada kestiriyorum.Gelen kokular kötü ama olsun.Gece 1.00 gibi nihayet odama geçebiliyorum.Ordan da iç odama geçiyorum.Uyuyorum biraz. Sabah 5 de kalkıyorum.Öğrencilerin gelmesine 3.30 saat var.Kantine gidip tost ve çay istiyorum.Ordaki deli kadın uyuyor.Sarsarak uyandırıyorum.
"Nine kalkda tost yap.Birde çay koy.diyorum.Onu bekliyorum.Çünkü odamın asıl yerini bilmiyor.Veriyor tostumu tekrar o ufacıcık pencereden geçiyorum.Sandalyeme oturup,ayaklarımı masama uzatıp tostumu yemeye başlıyorum.İçinden ufak bir hamam böceği çıkıyor.Ama dert değil her zamanki gibi.Çayımdan da tırnak çıkıyor.O da sorun değil iştahlı iştahlı yiyorum.Sonra öğretmenlerin belgelerini hazırlamaya girişiyorum.Öğrencilerin bunları bilmesi gerekecek çünkü. 3 saat geçiyor.Ayşen odama geliyor. "Giderken şu tabakla bardağı da götürüver sana zahmet." diyorum. "Bugün yeni gelecek iki öğretmen var." diyor.Şaşırıyorum."Sen bilgilendir onları her şey hakkında"diyorum."Tamam." diyor ve odamdan çıkıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ LİSESİ
فكاهةOrası İlluminati Lisesi'ydi. İnsanlar lisenin içerisinde ne oyunlar döndüğünü bilmiyor, 425 puanlık bir lise olduğu için gönül rahatlığıyla çocuklarını o okula gönderiyordu.Ancak oraya gelen öğrenciler okula başladığında yapılan eziyetlerin ayırdına...