OKULA BAŞLAYIŞ

1K 17 19
                                    

    Resimdeki karakter İlluminati Okul Müdürünü temsil etmektedir.

   Okuldaki İlluminati Müdürüyüm.Kimse benden izinsiz bir şey yapamaz, yapmaya cesaret dahi edemez. Öyle bir hata yapanlara akıl almayacak cezalar veririm ki doğduklarına pişman olurlar.

      2 gün sonra yeni eğitim öğretim yılı başlayacak.Bizim öncelikli amacımız öğrencilere "İlluminati" sevgisi aşılamak.Tabii ki normal dersleri de görüyorlar. Ama haftada 7 ders seçmeli olarak İlluminati dersi görüyorlar ve bu seçmeli İlluminati  dersinin öğretmeni de benim.Diğer okullardaki gibi abuk subuk yok İşletmeydi yok Girişimcilikdi gibi seçmeli dersler yerine var benim dersim.

      Okulumdan kısaca söz edeceğim.(İLLUMİNATİ LİSESİ) Okulum küçük bir yer olmak zorunda.Çünkü yaptıklarımızın hiçbir yere yayılmaması oldukça zor.Kötü biri olmayı sevdiğim için böyle bir işe kalkıştım.Yani böyle bir okul açmaya sınırsız kötülüklerim vesile oldu. Cezalar vermeyi seviyorum.Küçüklükten beri en istediğim şey kötü bir kral olmaktı.Bir nevi başardım sayılır. Benim okulumdaki odam okulda kilitli, gizli bir yerde.Çünkü odamda her yer üçgenlerle ve siyahlarla dolu.Ayrıca planlarım, yoklamalarım, envai çeşit hayvanlarım orada.Bu okul için çok güçlü planlarım olacak.Bu yüzden bahçede köpek kulübesi olarak kullanılan yeride benim odam yapmaya karar verdim.Veliler kuşkulanmasın diye orada kayıtları alacaktım.Oranın odam olmasına karar vermem şöyle gerçekleşti.Bundan 5 sene önceydi.Kulübeye bakmak için girdim.Başta ağır bir çiş kaka kokusu ve köpek salyaları vardı.Ama benim için problem değildi. Ordaki köpeğimin adı da "İLLUDOG"du.Çok ısırgan bir köpekti.Beni ilk gördüğünde atletime kadar tüm kıyafetlerimi parçaladı.Tam benlik bir köpek dedim.Ve okula getirdim.Artık onun yeri benim gizli belgelerim olan odaydı.Odama işemesi çok önemli değildi benim için.Çünkü ben pis şeyleri severdim.Neyse kulübeyi temizlettim.Biraz girmekte zorlanıyorduk ama ufacık bir oda yaptık.Bu arada okulda yaşadığımı da belirteyim.Gizli odamın içinde kocaman bir üçgen var. Resim gibi gözükse de aslında o bir kapı.Ordan girdiğimde üçgen şeklinde yatağım ve daha da gizli planlarımın yazdığı bir panom var.Sınıflar oldukça geniş.Tahtalar üçgen şeklinde.Sıraları üçgen şeklinde yapmaya karar verince Milli Eğitim Müdürü çemkirdi diye hiç o işe kalkışmadım.Neyse okulumu seviyorum.Çünkü benim tüm emellerim okulumla ilgili.İki gün sonra yeni İlluminatici Nesil doğacak. Umarım her senekinden daha da kötümser karakterli çocuklar gelir.Ama iyi olanları bile ben şeytan yaparım.Sorun olmaz...Bakalım yeni gelenler eskilerini arattıracak mı? 

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin