Ebru'dan aldığım intikamın üzerinden 2 hafta geçmişti.Bu bizim hanım aklı sıra beni cezalandırmak için gece erkekler tuvaletinin temiz kısmına çarşaf serip orada uyuyordu.
Üzerinden gelip geçen fareler bile onu yatağına gelmesine ikna edemiyordu.Gerçekten sinirliydi.Bunu o güzel mi güzel , deniz mavisi parlayan gözlerinden anlıyordum. Size geçtiğimiz sabahı anlatayım;
Sabah 6 sularında gördüğüm bir kabus etkisi ile altımı ıslatmış bir şekilde uyandım.Hemen yılan aromalı şampuanla ılık bir duş aldım.Yatağın sol tarafı boştu tabii.Burnumdan soludum.Pikeyi fırlattım attım.Ayakkabılarımı bile çıkarmadan odadan çıkmaya yeltendim.Çünkü ayakkabılarımı giyersem Ebru sesimi duyacaktı.Saçımı çekirge özlü biryantin ile diktikten sonra bizim odanın kapıdan erkekler tuvaletine atladım.Bizim hanım yere çarşaf sermişti ama uyku halinde bir ayağı alaturka tuvaletin içine girmişti.Bir fare de parmağını ağzına almış kemiriyordu.Bizimki farkında değildi.
Tam fareyi parmağından alıp fırlatıyordum ki, Ebru onu öpmeye çalıştığımı sandı.Uçan tekme ile beni alaturka tuvaletin içine attı.Yüzme bilmiyordum ben o kadarcık suda boğulacağım sandım.Ebru sifonu çekmeye kalkıştı.Altımdan sular akıyordu. "Sümük Anzug" dan aldığım milyon dolarlık takım elbisem yerle bir olmuştu.Tuvaletten su sıçrattım onun sıfatına.Ondan alacağım intikamı artık çok iyi biliyordum.Benden bir çocuğu olacaktı.Böylece benden asla kopamayacaktı.Başımdan idrar ve dışkı akarken alacağım intikamın verdiği hazla kıkır kıkır gülüyordum.
Ebru hışımla kalktı ve odaya atladı.Artık yarım saat mi oldu üç saat mi oldu.Orada içim geçmiş ve uyumuşum.Bir öğrencinin üzerime işemesiyle uyandım.Üç öğrenci zor çıkardılar beni.Kimseye söylemesinler diye birer böcekli sandviç ısmarladım.
İşte böyle yakında benim junior halim dünyaya gelecek.Gözleri fıldır fıldır dönecek.İlluminati için hayatını adayacak ve asla ama asla yalandan şaşmayacak.Bir de kendini aşka kaptırdığı için rezil ama güzel bir kadınla evlenmeyecek.Tosunum geliyor ulen.Şimdiden herkese birer porsiyon sümük böcekli Türk kahvesi söylemenin zamanı geldi de geçiyor bile.Allah karım hamile olacak.Çocuğum olacak.Daha ne isterim? Yeni varisim geliyorrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ LİSESİ
MizahOrası İlluminati Lisesi'ydi. İnsanlar lisenin içerisinde ne oyunlar döndüğünü bilmiyor, 425 puanlık bir lise olduğu için gönül rahatlığıyla çocuklarını o okula gönderiyordu.Ancak oraya gelen öğrenciler okula başladığında yapılan eziyetlerin ayırdına...