Gel Gönülsüz de Olsan

63 3 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Ebru Gündeş& Murat Boz- Gün Ağardı

Şu anda bu koca kalpli lider mutluluktan havaya uçmalı, ama uçamıyor. Niçin mi? Kanadıma roket attılar. Hem de öyle bir roket ki, içimi ezip geçen. Neyse gelelim konuya. Gözyaşım kurumadan, bir yılan cigarası yakayım da anlatayım...

2 hafta önce;
Sabah yatağımdan doğruldum. Bir ıslaklık vardı yatak da. Kokladım. Idrarımı kaçırmıştım. Neyse bu normaldi. Asıl abez olan Ebru'nun yanımda olmamasıydı. Terliklerimi ayağıma geçirmeye çalışırken içine tüneyen sivrisinek bozuntuları hemen kanımı emdiler. Defettim onları. Küçük ama mide bulandırıcı geliyordu o an bana sinekler. Neyse bıyığımı jöleleyip, Johnny Bravo atletim ile odadan çıktım. Altımdan akan çişe aldırış etmedim. Ebru, Ebru diye bağırarak arıyordum onu. Sonra bir aralık kadın öğretmen tuvaletinden tam işitemediğim kahkaha seslerini duydum. O yöne yöneldim. Içeride kıllı nenenin (kantin çalışanı) yakışıklı demeye dilim varmayan ırz düşmanı oğlu ile benim karı demeye dilim varmadığı Ebru yakın denebilecek bir pozisyonda gülüyorlardı. Ne diyeceğimi şaşırdım. Altımdan çişleri damlatarak koşa koşa odaya gittim. Hemen bir iki böcek topladım. Onlarla dertleştim. 35 lim rakı çıkardım onların da antenlerinin üzerine döktüm biraz. Karşılıklı içtik. Sonra sızıp kalmışım.

Iste böyle. Sonra uyanıp arabaya geldim. Üzerimde hala gaffur pijamam var. Ah Ebru ah bıraksam olmuyor. Bırakmasam hayatımı batırıyorsun. Açtım Ebru ablam ile Murat kardeşimin yeni parçayı. Son ses dinliyorum. Geeeel gönülsüz de olsan el yerine koysan ölür müsün bir hatır sorsan? Kork be Allah'tan...

İLLUMİNATİ LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin