6| Yeni Doğan, Kutlama

2K 280 531
                                    

[6.] Anadan Doğma, Çalınan Yıllara Açılan Kapı.

❝yasağı yedim.❞

: Amigo the Devil / Hell and You

-

Karşısında, hâlâ kendinisine bakmaya devam adamdan gözlerini, aynı zamanda Razi'nin bacağındaki elini çekti Taehyung.

Karolf'un odaya bir an önce teşrif edip konuşmasını yapmasını, sonradan burdan çekip gitmeyi diliyordu hepsi. Fakat işler umdukları gibi gitmemiş, yarım saat geçmesine rağmen bir türlü lanet odaya girmemişti.

Bunun üzerine herkes kendi arasında, öğretmenin gelmesini beklerken birbirine takılan çocuklar gibi konuşmaya başlamıştı. Ne kadar Karolf'a içlerinden sövselerde, biraz kafaları rahatlatmıştı.

Razi ellerini önündeki masaya dayayarak Jeongguk'a yönelmiş, onunla bir konuşmaya gireceğini belirtmek istercesine boğazını temizlemişti.

"Alfonse, sen de Fernardo'dan kaptın herhalde şifayı. Bir yorgun duruyorsun, bitkin gibisin. Kaybolmadan önce, afedersin, kafa dağıtmaya gitmeden önce en son onunla görüşmüşsün."

Jeongguk sıcak diliyle dudaklarını tazeleyerek bakışlarını önce Taehyunga'a, sonra da Razi'ye çevirdi. "Öyle oldu. Ondan bir hastalık aldığım falan yok. Kolay hasta olmam ben."

"Ben de hasta değilim Jeongguk Jeon."

Taehyung başını iki yana sallayarak burnundan sert bir soluk bıraktığında, dudaklarını dişleyerek eliyle saçlarını geriye taramıştı. Sinir bozacak cümleler kurduğunda yeminler olsun onu boğmamak için tek bir neden bulamıyordu.

Aklınca, ona meylini hastalık olarak düşünüp laf söylemeye falan mı çalışıyordu? Hasta olan Alfonse'un düşüncelerinden başka bir şey değildi. Bildiğinden şaşmayan dik kafalı herifin tekiydi işte.

"Anlamıyorum cidden bu aranızdaki... gerginliği? Evet öyle, biraz sıcakkanlı olamaz mısınız? Ne var şurada birbirine laf atmadan iki sohbet etsek. Kaç yıllık tanışmışlığımız var, bari onun hatrına kuvvetli bir bağımız olsun istiyorum. Gel gör ki tek yaptığınız tartışma çıkartacak cümleler kurmak."

"Razi aramızda bir şey yok. Çocuk değiliz. Bu yaşımızda bunlarla uğraşmak saçma değil mi sence de?"

"Öyle, öyle tabii. Her neyse." Taehyung yüzük parmağında takılı alyansı bol olmasını fırsat bilerek çevirdi. Sürekli onunla uğraşıyor, parmağından çıkartmadan ileri geri oynatıyordu. Sonra başını kaldırdı eğdiği kucağından. Fark etti o anda Jeongguk'un da yüzüğüyle oynadığını.

Ne gülüç bir durumdu ama. Acınası zihinlerin ve bir kadının laneti yüzünden Taehyung Fernardo mulu olamayacaktı. Nedendir bilinmez, içinden geçirdiği sözleriyle beraber Jeongguk ile göz göze gelmesini garip karşılamıştı.

Eşi hakkında düşündüğünü hissetmiş falan olamazdı?

"Çokça özür diliyor ve affınıza sığınıyorum fakat sizi burada bu kadar bekletsem de bir toplantı yapamayacağız. Yarın tekrar toplanalım lütfen. Şimdi," odaya apar topar dalan Karolf eliyle Alfonse'u işaret ederek yeniden eski konumuna döndü. "Doğum günü için Razi'nin evinin ordaki sahil kıyısına, meşhur mekanımıza geçelim. Çocuklarınızı getirecekseniz önce evinize geçin. Haydi bakalım."

Ellerini çırparak arkasından kalkan kalabalıkla çıktı büyük kapıdan. Burada çalışan herkes uzun yıllardır alın terlerini dökerek mevki sahibi olan kişilerdi. Hepsinin bu binada geçmişleri vardı ve Karolf, iyi bir başkan olarak hepsinin doğum günlerini kutlardı özenle.

redlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin